Maksimi koko coolerille satkuun.
Maksimi koko coolerille satkuun.
Olisi tarkoitus tuhlata veronpalautus rahoja kunnolliseen cuuleriin.Iso tarvitsisi olla jotta saa maksimi hyödyn.
Teettäminen taitaa olla pois laskuista kun tuppaa hintaa vissiin kerääntymään liikaa??Kerro jos tiedät/olet teettänyt.
Puskuria en ole valmis modaamaan mutta hinauslenkit voin kyllä tarpeen vaatiessa poistaa.
Mistäs olette löytäneet tuollaisia valmiita kiina ic:tä mahdollisimman isona satkuun?
Ei haittaa kyseisessä autossa jos tulee alareunasta näkyviin.
Teettäminen taitaa olla pois laskuista kun tuppaa hintaa vissiin kerääntymään liikaa??Kerro jos tiedät/olet teettänyt.
Puskuria en ole valmis modaamaan mutta hinauslenkit voin kyllä tarpeen vaatiessa poistaa.
Mistäs olette löytäneet tuollaisia valmiita kiina ic:tä mahdollisimman isona satkuun?
Ei haittaa kyseisessä autossa jos tulee alareunasta näkyviin.
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Mä tuhlasin viime syksynä veronpalautusrahoja Uudemmanmallin 9000 cuuleriintomaatti kirjoitti:Olisi tarkoitus tuhlata veronpalautus rahoja kunnolliseen cuuleriin.Iso tarvitsisi olla jotta saa maksimi hyödyn.
Teettäminen taitaa olla pois laskuista kun tuppaa hintaa vissiin kerääntymään liikaa??Kerro jos tiedät/olet teettänyt.
Puskuria en ole valmis modaamaan mutta hinauslenkit voin kyllä tarpeen vaatiessa poistaa.
Mistäs olette löytäneet tuollaisia valmiita kiina ic:tä mahdollisimman isona satkuun?
Ei haittaa kyseisessä autossa jos tulee alareunasta näkyviin.

#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
http://www.ebay.com
Koon kanssa kannattaa pitää järki kädessä. Turha ostaa kohtuuttoman isoa jos tehotavoitteet pyörivät parinsadan hevosvoiman paikkeilla.
Koon kanssa kannattaa pitää järki kädessä. Turha ostaa kohtuuttoman isoa jos tehotavoitteet pyörivät parinsadan hevosvoiman paikkeilla.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Heh,eihän tässä millään mopolla ole tarkoitus ajella.Kyllähän tehoa pitää olla lähemmäs 300hv.Jokke A kirjoitti:http://www.ebay.com
Koon kanssa kannattaa pitää järki kädessä. Turha ostaa kohtuuttoman isoa jos tehotavoitteet pyörivät parinsadan hevosvoiman paikkeilla.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24629
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
ihan ot:na haluan kysyä fyysisiä mittoja noille kuulerihommille....pikkusiskon jätkäkamu roudaa mulle jonkun vollen jäähyn kuulemma ihan syylärin kokoinen...... ilmatteeksi ku saa niin pakko ottaa....höh... mut mittoja leveys ja korkeus.... max arvot kiinnostaa....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Mulla on 760 turbo vollen cooleri satkus. On vähän turhan matalalla. Pari kertaa ottanu johonki katukivetykseen osumaa, mettä teillä ei uskalla ajaa lainkaa.
http://www.saabcentral.com/techhelp/c90 ... efault.htm
http://www.saabcentral.com/techhelp/c90 ... efault.htm
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Sitä minäkin tässä yritän kysellä.nalleolut kirjoitti:ihan ot:na haluan kysyä fyysisiä mittoja noille kuulerihommille... mut mittoja leveys ja korkeus.... max arvot kiinnostaa....

Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Tuommoinen 450x300x76 kiinacooleri 3" lähdöillä mahtuu ja on varmasti tarpeeksi kapasiteettia.
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Mahtuu joo,mutta yläpuolella olisi vielä reilusti varaa.Hessu kirjoitti:Tuommoinen 450x300x76 kiinacooleri 3" lähdöillä mahtuu ja on varmasti tarpeeksi kapasiteettia.
Leveys siis tiedetään mutta paljonkohan se saisi olla korkea tuolla leveydellä?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24629
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
vattu pihalle ilmesty 700x430 2" lähdöillä oleva v70:Sen uusi kuuleri....Hessu kirjoitti:Tuommoinen 450x300x76 kiinacooleri 3" lähdöillä mahtuu ja on varmasti tarpeeksi kapasiteettia.
eli leveys tuo 700 ja korkeus n.430 kennon koko päädyt päälle ja keskeltä lähdöt...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
^ Voipi olla että IC:n hyötysuhteeseen vaikuttaa jokunen muukin seikka kuin pinta-ala. Mutta jos äärimitat on ne mitä paikallisessa esson baarissa mitataan niin hyvä sitten 

Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Jos olisin nyt cooleria tilaamassa, niin valintani olisi tämä
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Tuotahan sitä on itsekin tullut kuolattua.Täytyisi vaan löytää pikkasen korkeampi että saisi ne hukkasentit vielä käyttöön jotka tuon cuulerin kanssa jää coolerin ja lukkopellin väliin.Frostwind kirjoitti:Jos olisin nyt cooleria tilaamassa, niin valintani olisi tämä

Vaan taitaa olla niin että tuo koko on isoin tän hetkisistä kiina ic:stä joka on soveltuvaisin satkuun ilman isompia muutoksia.Tai sitten ei vaan ole sattunut netissä silmään.
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Se on vaan sijoituksesta kiinni.tomaatti kirjoitti:Tuotahan sitä on itsekin tullut kuolattua.Täytyisi vaan löytää pikkasen korkeampi että saisi ne hukkasentit vielä käyttöön jotka tuon cuulerin kanssa jää coolerin ja lukkopellin väliin.Frostwind kirjoitti:Jos olisin nyt cooleria tilaamassa, niin valintani olisi tämä![]()
Vaan taitaa olla niin että tuo koko on isoin tän hetkisistä kiina ic:stä joka on soveltuvaisin satkuun ilman isompia muutoksia.Tai sitten ei vaan ole sattunut netissä silmään.

Tässä topiikissa sovittelin tuota holysmoken cooleria ja saa senkin aika hyvin näkösälle ja ilmavirtaan. Puskurin topparit vaan menee metallinkierrätykseen mutta hinauslenkit jää.
Varsinainen projekti ei edenny koskaan tuota pidemmälle, toivottavasti coolerin uudella omistajalla luonnistaa paremmin.
On taas näköjään toi coolerin hintakin ihan kilpailukykyinen.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Re: Maksimi koko coolerille satkuun.
Kyllä siellä keulalla sellainen ilmavirta käy, että puskurin takanakin oleva ic saa ilmaa.
Itsellä 230mm korkea kenno ja suurimmaksi osaksi puskurin takana, silti lämmöt kurissa useamman ratakierroksenkin jälkeen.
Itsellä 230mm korkea kenno ja suurimmaksi osaksi puskurin takana, silti lämmöt kurissa useamman ratakierroksenkin jälkeen.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!