Lähdimme sitten koko perheen kera hakemaan Saabbia ja Hämeenlinnan kohdalla auton myyjä soitti, että koneessa ei pysy vedet sisällä, koska pakosarjan alla oleva pakkasroppu oli ruostunut puhki. Matkaa oli jäljellä enää 60km, joten sovin meneväni katsomaan kuitenkin, koska oli jo 220km takana.
Perille päästyämme kerroin oman tiivistys idean auton myyjälle ja hän veisteli sopivan puupalikan pakkasropun tilalle ja itse rakentelin metalli levyn lohkon sisälle pitämään palikkaa paikalleen. Muutaman kiinnitys yrityksen jälkeen puuroppu alkoi pitämään, mutta samalla huomasimme toisen ropun vuotavan. Ilmeisesti kone oli saanut pikkuisen kipeää pakkasesta, mutta onneksi toinen roppu alkoi pitämään vasaran ja ruuvimeisselin kanssa.
Tämän jälkeen joimme kahvit ja kirjoittelimme paperit kuntoon ja sovin maksavani tingityn kauppahinnan, jos pääsen perille ilman hinausapua.
Nyt sitä sitten kirjoittelen onnellisena satkun omistajana kotisohvalla. Auto tuli yhtenä kappaleena "kotiin" ja puusta rakennettu pakkasroppu toimi suunnitellusti. Pitää tarkastaa tilanne aamulla, että vieläkö on vedet koneessa.
Auto 900i 16v -89 ja sisäänajo pian suoritettuna
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Myyjä totesi vain, että aikamoinen insinööri olet
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)