Asensin autooni 900 s vm.90 tänään vdo-ahtomittarin. Asensin mittarille tulevan letkun T-kappaleella imusarjasta venttilikopan kanteen lähtevästä letkusta .
Mittari näyttää tyhjäkäynnillä -0.6 kiloa, mutta kun vedätän paineet nousee just tasan nollaan. Auto liikkuu kuitenkin ripeästi. Onko turpo hajalla vai oisko mittari pitänyt asentaa toisin. Asteikko mittarissa on -1.0bar - +1.5 bar.
Antakaa tietoa oikeasta asennuksesta "tura"-asentajalle!!!!
Kaverini saapin (myös 900s) mittari pelaa ja otettu samalla lailla.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Kuinkas paljon tollanen mittari kustantaa? ja mistä niitä saa? Mä kun en käy kun bensa-asemalla ja verkkokaupassa... ja noissa saksalaisissa kaupoissa työn puolesta.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:Kuinkas paljon tollanen mittari kustantaa? ja mistä niitä saa? Mä kun en käy kun bensa-asemalla ja verkkokaupassa... ja noissa saksalaisissa kaupoissa työn puolesta.
Jos VDO: sta puhut niin tässä hintaa...
On -1 - +1,5 sekä -1 - +3bar.
Eli hinnat Turbohuolto S Riikoselta. löytyy 63,- eur+valo1,80 eur kotelo 30,80 eur
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
potkuhousu kirjoitti:Kuinkas paljon tollanen mittari kustantaa? ja mistä niitä saa? Mä kun en käy kun bensa-asemalla ja verkkokaupassa... ja noissa saksalaisissa kaupoissa työn puolesta.
Kun asennat mittaria T7 keisiin, niin kannattaa muistaa että BPV ohjausletku ei tule suoraan imusarjasta, vaan se kiertää ECU ohjaaman venan kautta. En usko että tällä venalla on vaikutusta ahtopaineen näyttämään WOT:n aikana, mutta tyhjäkäynnillä tulos on jok tap väärä.
Jos haluat tehdä homman oikein, etsi ko. letku kun se lähtee imusarjasta.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Mutta sullahan, 93t sport, lyö toi mittari jo ihan tappiin! Tarviit kohta laajemmalla asteikolla olevan mittarin ! (?)
t. IP-2
P.S onks Potkuhousu vaihtanut avataria ???
Juu, hyvissä "olosuhteissa"
Kyllä se ahtopaine laskee sinne 1,2bar kantturoihin kun kierrokset nousee eli ei ne tuolla tapissa pysy. (ikävä kyllä)
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
jara kirjoitti:Asensin autooni 900 s vm.90 tänään vdo-ahtomittarin. Asensin mittarille tulevan letkun T-kappaleella imusarjasta venttilikopan kanteen lähtevästä letkusta .
Mittari näyttää tyhjäkäynnillä -0.6 kiloa, mutta kun vedätän paineet nousee just tasan nollaan. Auto liikkuu kuitenkin ripeästi. Onko turpo hajalla vai oisko mittari pitänyt asentaa toisin. Asteikko mittarissa on -1.0bar - +1.5 bar.
Antakaa tietoa oikeasta asennuksesta "tura"-asentajalle!!!!
Kaverini saapin (myös 900s) mittari pelaa ja otettu samalla lailla.
T. Jara
Hmm.. eikös toi letku mikä menee imusarjasta venakoppaan oo joku moottorin huohotinletku tms? Siinä välissä takaiskuventtiili, NG900:ssa. OG900:sta en sitten kyllä tiiä miten menee siinä..