Kannentiivisteen vaihto / kannen tarkistus
Kannentiivisteen vaihto / kannen tarkistus
Tervehdys toverit!
Nyt on tainnut käydä niin, että kansipahvi meni vaihtoon ja kansikin tarttis siinä yhteydessä tarkastaa säröjen tai taipumisen varalta. Kertokaahan mikä olisi hyvä paja Kouvola-Kotka akselilla teettää kyseinen homma ilman että menee koko omaisuus?
Tämäkin olisi paljon helpompi selvitellä ja järjestellä itse, mutta emännän hommiksi jää kun olen itse ulkomailla töissä...
Kiitos kaunis kaikille auttajille.
Nyt on tainnut käydä niin, että kansipahvi meni vaihtoon ja kansikin tarttis siinä yhteydessä tarkastaa säröjen tai taipumisen varalta. Kertokaahan mikä olisi hyvä paja Kouvola-Kotka akselilla teettää kyseinen homma ilman että menee koko omaisuus?
Tämäkin olisi paljon helpompi selvitellä ja järjestellä itse, mutta emännän hommiksi jää kun olen itse ulkomailla töissä...
Kiitos kaunis kaikille auttajille.
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
Kouvolasta ainakin kannattaa kouvolan moottorimurskaamo unohtaa(siis moottorikoneistamo) Se paikka ei osaa tehdä muuta kun pask***. Tiedän useamman koneen mitkä tuolla on tuhottu(myös omani)
Käytin tuon satkun koneen karhulassa porattavana,taisi olla nimeltä ihan moottorikoneistamo. kannattaa sieltä kysellä.
Käytin tuon satkun koneen karhulassa porattavana,taisi olla nimeltä ihan moottorikoneistamo. kannattaa sieltä kysellä.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Muistatko yhtään tarkempia yhteystietoja sinne Karhulan koneistamoon? En äkkipäätä löytäny mitään tietoja kun keinot on täältä kaukaa varsin rajalliset.
Missähän sais sen kannen tiivisteen vaihdatettua kun se ei kuitenkaan rouvalta onnistu? Niin ja mielellään kohtuuhintaan. Onnistuiskohan se niiltä koneistamon pojilta? (Ei varmaankan...)
Missähän sais sen kannen tiivisteen vaihdatettua kun se ei kuitenkaan rouvalta onnistu? Niin ja mielellään kohtuuhintaan. Onnistuiskohan se niiltä koneistamon pojilta? (Ei varmaankan...)
Hitto kun en tajunut katsoa, muistaakseni löytyy keltaisilta sivuilta ihan karhulan moottorikoneistamo nimellä.en juuri nyt pysty katsoa niitä tarkempia tietoja kun täällä mulla ei ole tuota kymen puhelinluetteloa käsillä. mutta jos et sitä aikaisemmin saa tietoosi, niin kyllä tällä viikolla saan sen katsottua.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Minkälainen homma se kannentiivisteen vaihto on jos sen ite tekee? Kuinka paljon menee aikaa ja tartteeko ottaa huomioon mitään ihmeellistä? Neuvoja saa antaa, aattelin houkutella jonkun tutun tekemään hommaa kun ainoa hinta-arvio tähän mennessä on 600-700€!
Minun kannattanee ensin tarkastuttaa kansi murtumien varalta ja vasta sitten tilailla uusia tiivisteitä jos enää tarttee, ei varmaan kantta kannata vanhaan tonnariin enää uusia...
Minun kannattanee ensin tarkastuttaa kansi murtumien varalta ja vasta sitten tilailla uusia tiivisteitä jos enää tarttee, ei varmaan kantta kannata vanhaan tonnariin enää uusia...
-
- "Viggen"
Maksaa mitä maksaa, mutta Seinäjoen Saab-huolto lupasi vaihtaa kannentiivisteen tonnariin 350:llä eurolla. Hinta sisältää kannen tarkastuksen,käsittääkseni.
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....