Pitäisi ottaa autosta vaihdelaatikon päätylaippa irti.
Nyt kysyisinkin että onko moottorissa/vaihteistossa niin paljon liikevaraa että vois tunkilla nostaa vaihdelaatikon päästä sen verran että saisi vaihdelaatikon kannakkeen nousemaan apurungon kiinnikkeestä?
Eli vaihteiston päätä pitäisi nostaa n.10cm.
Kärsiikö nostaa vai tuleeko jotain ongelmia esim. vetoakseleiden kanssa?
Vaihdelaatikosta???
Tiputa apurungon puoli alas
Apurunko on kaksi osainen ja suunniteltu laskettavaksi alas vaihteisto remontissa. Kuskin puoli on muutamalla pultilla kiinni, jonka jälkeen vaihdelaatikon pääty on näkyvillä. Tue moottori jollakin normaaliin asentoon ala -tai yläpuolelta.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Ei tarvitse apurunkoa kääntää alas, kyllä se paketti sen verran nousee.
Kuvitettu tarina http://www.saab9000.com/procedures/powe ... mount.html
Kuvitettu tarina http://www.saab9000.com/procedures/powe ... mount.html
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00