No, sinänsä jos koneessa on potkua tommosiin lukemiin, niin silloin ei rahakaan ole välttämättä esteenä. Tuohan on melkein siedettävän hintainen, kun ajattelee sitä rahasummaa, joka pitää laittaa laatikon korjaukseen täystuhon jäljiltä(edellyttäen, että edes kuoret jäivät ehjäksi ).
saapasi kirjoitti:Eikai se sitten jos pitää se 700Nm saada. Kylhän se riittäs vähän vähempiki..
Katkera tomaatti-mies? Kelle riittää, kelle ei.
joo kyllähän sitä olis padassa edemmän vääntöä jollei tomaattia olisi. Mutta kun se vaan on niin paljon mukavampi isossa autossa, ettei tekis mieli luopua. (vaikka onhan siitä jo juttua paljon ollut, kattoo ny joskus..).
Voi kun olis paalua vähän enemmän... Tohon hintaan pitäis saada valita joka pykälälle itse välityssuhteet.
Kuka muuten on sanonut , että auton virittäminen/ rakentelu olisi halpaa?
AnttiR kirjoitti:
Kuka muuten on sanonut , että auton virittäminen/ rakentelu olisi halpaa?
Auton virittäminen/rakentelu on halpaa. Itse en tosin siitä mitään tiedä, koska olen "tyhjä tynnyri". Mut ois kiva loota jos joskus sattus tehot kiinnostamaan.