Voit laittaa vaikka naamarin päähän.Saappi Kuski kirjoitti:Aloin tuossa miettimään että mitä sitten tehdään jos tolpan kohdalla tuleekin vastaan auto eikä voi koukata vasemman kaistan kautta? Ajaako fasistinen poliisivaltio taas kunniallisen veronmaksajan seinää vasten ja NÖYRRYYTTämällä pakottaa nostamaan jalan kaasulta kun ei anna mujita vaihtoehtoja? Jo jos näin on niin mistä voisi hakea korvauksia järkytykseen?
Poliisin kameratolpat
Re: Poliisin kameratolpat
Ei auta naamari mitään, nykyään kun on haltijavastuu. Jos on pakko ajaa ylinopeutta rekisterikilpi pois tai autonavigaattoriin kameroiden sijainnit.
-tuomas-
-tuomas-
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Ihmettelen vain kenen on pakko ajaa ylinopeutta?
-
- "Hölösuu"
Minun. Olen niin perkeleentärkee jätkä ja ylivertainen kuski, etten kerkiä eikä mun tartte nysvätä rajotusten mukaan.liteFun kirjoitti:Ihmettelen vain kenen on pakko ajaa ylinopeutta?

Kameratolpat on PALJON mukavampia kuin puskissa piilossa kyttäävät LP:n partiot, joilla on sakkokiintiössä vajausta.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ei sitten muuta kuin James Bondista tai Ritari Ässästä mallia ja piiloon kääntyvää etukilpeä suunnittelemaan. Voi tehdä karvalakkimallin joka kääntyy vaijerilla hytistä käsin tai hienomman sähköllä ohjattavan version.V.J.S kirjoitti:Minun. Olen niin perkeleentärkee jätkä ja ylivertainen kuski, etten kerkiä eikä mun tartte nysvätä rajotusten mukaan.liteFun kirjoitti:Ihmettelen vain kenen on pakko ajaa ylinopeutta?![]()
Kameratolpat on PALJON mukavampia kuin puskissa piilossa kyttäävät LP:n partiot, joilla on sakkokiintiössä vajausta.
Toki voi tehdä automaattimallin, joka kääntyy aina piiloon kun autolla ajaa yli tietyn nopeuden. Itselläni oli teiniviritelmässä tällainen. Kilpi oli ohuella kumilla kiinni etuhelman alareunassa kiinni ja ilmavirta käänsi sen piiloon aina ajaessa. Koskaan ei kukaan tästä huomauttanut ja kävinpä jopa leimallakin sen kanssa ilman ongelmia.

-
- "Hölösuu"
Amatööritouhua. Itse koodasin jo eilen tomtomiin softanpätkän joka vaihtaa satunnaislukugeneraattorin avulla rekkarinkilpeen uudet kirjaimet ja numerot automaattisesti kun lähestytään kameratolppaa. Suunnitteilla on lisäpulikka joka näyttää suoraan näytöllä kaikki poliisiautot jotka on kilometrin säteellä autosta.meverkko kirjoitti: Ei sitten muuta kuin James Bondista tai Ritari Ässästä mallia ja piiloon kääntyvää etukilpeä suunnittelemaan. Voi tehdä karvalakkimallin joka kääntyy vaijerilla hytistä käsin tai hienomman sähköllä ohjattavan version.
Toki voi tehdä automaattimallin, joka kääntyy aina piiloon kun autolla ajaa yli tietyn nopeuden. Itselläni oli teiniviritelmässä tällainen. Kilpi oli ohuella kumilla kiinni etuhelman alareunassa kiinni ja ilmavirta käänsi sen piiloon aina ajaessa. Koskaan ei kukaan tästä huomauttanut ja kävinpä jopa leimallakin sen kanssa ilman ongelmia.

Tarvittaessa olen valmis mihin tahansa muuhun mutta ylinopeutta ajan, ainakin aina tolpan kohdalla, siitä en tingi yhtään.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ei se ole mies joka periaatteistaan tinkii.Saappi Kuski kirjoitti: Tarvittaessa olen valmis mihin tahansa muuhun mutta ylinopeutta ajan, ainakin aina tolpan kohdalla, siitä en tingi yhtään.

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Itse pitäisi mennä huomenna kuulusteluihin, kun entisen auton uusi omistaja/mukana olleet ajoivat tolppaan pari tuntia kaupanteon jälkeen. Autohan tietysti oli vielä silloin omissa nimissä. Ihanaa lisävaivaa!
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Jos liikennekuria yritetään parantaa, se ei tule onnistumaan jatkuvilla tolppien ja passiivisen valvonnan lisäämisellä. Vaikka erityisemmin en ajatuksesta taloudellisista syistä pidäkkään, paljon mieluummin ottaisin tienpäälle ihan eläviä poliiseja noiden tolppien sijaan. Tämä siis järkisyin perusteltuna. Sakkojahan siinä tulisi itse kullekkin, mutta todennäköisesti se valtion kaipaama asennemuutos toteutuisi ainakin paremmin kuin noilla paaluilla.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Ei muuten ole mitään haltijavastuuta. Se uudistus oli ehdollinen rikesakko jolloin postissa tulleen rikesakon kiistäminen johtaa normaaliin esitutkintaan jonka perusteella syyttäjän on näytettävä toteen kuka sitä pirssiä oikein ajoin. Naamari tai esim. helpommin aurinkolippa auttaa kummasti.tuomas kirjoitti:Ei auta naamari mitään, nykyään kun on haltijavastuu. Jos on pakko ajaa ylinopeutta rekisterikilpi pois tai autonavigaattoriin kameroiden sijainnit.
-tuomas-
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hölösuu"
Onko nuo pöllöpömpelit induktio anturilla vai sekä myös jollain tutkalla? Eikös tuossa induktio anturissa ole virtaa kokoajan jos siinä on kamera kytkettynä? jolloin mitataan magneettikentän muutosta ohikiitävän metalli kappaleen aiheuttamana.
Ide: Anturi joka havaitsisi tämän induktioanturin luoman magneettikentän ja sitäkautta varoittais kuljettavaa valtion asettamasta ansasta ?
Ide: Anturi joka havaitsisi tämän induktioanturin luoman magneettikentän ja sitäkautta varoittais kuljettavaa valtion asettamasta ansasta ?
Ainakin Suomessa on käsittääkseni vain induktioanturilla toimivia pönttöjä.DIggItaLLr kirjoitti:Onko nuo pöllöpömpelit induktio anturilla vai sekä myös jollain tutkalla? Eikös tuossa induktio anturissa ole virtaa kokoajan jos siinä on kamera kytkettynä? jolloin mitataan magneettikentän muutosta ohikiitävän metalli kappaleen aiheuttamana.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Ja siinä vaiheessa kun induktio huomataan, on kamera saanut jo kuvan.
Pyh.Saappi Kuski kirjoitti: Amatööritouhua. Itse koodasin jo eilen tomtomiin softanpätkän joka vaihtaa satunnaislukugeneraattorin avulla rekkarinkilpeen uudet kirjaimet ja numerot automaattisesti kun lähestytään kameratolppaa.
Minulla on sekoitettavana sähköaktiivinen heksovärimaali, joka navigaattorin avustuksella muuttaa rekisterin lisäksi auton värin toiseksi ennen kameratolppaa

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Pöh. Köyhien pelleilyä.
Mullapa on niin hieno auto, että sillä kehtaa ajaa ihan niin hiljaa että muut tielläliikkujat ehtii tunnistaa eikä kamerankaan tarvii ottaa kuvaa.
Mullapa on niin hieno auto, että sillä kehtaa ajaa ihan niin hiljaa että muut tielläliikkujat ehtii tunnistaa eikä kamerankaan tarvii ottaa kuvaa.