voiko ahtimen kompressorikoteloa kääntää, siis turbiini puoleen nähden?
on hieman hankalassa asennossa ahtoputken lähtö...
kompressorikotelon kääntäminen
kompressorikotelon kääntäminen
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
- riisipussi
- "Aero"
- Viestit: 369
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
- Paikkakunta: Varkaus
Kääntää voi portaattomasti, on kiinni iiisolla lukkorenkaalla eli sitä helläämällä saa käännettyä.
Tossa kuvia kohteesta
http://personal.inet.fi/cool/lts/ahtimen%20korjaus.htm
EDIT:
Itse muutin oman uuden (ei asennettu) asentoa ja jouduin modifioimaan hieman actuaattorin telinettä.
Joissain Garreteissa se on erillisessä telineessä (vanhoissa??) ja joissain taas suoraan koteloon valetussa hässäkässä.
Tossa kuvia kohteesta
http://personal.inet.fi/cool/lts/ahtimen%20korjaus.htm
EDIT:
Itse muutin oman uuden (ei asennettu) asentoa ja jouduin modifioimaan hieman actuaattorin telinettä.
Joissain Garreteissa se on erillisessä telineessä (vanhoissa??) ja joissain taas suoraan koteloon valetussa hässäkässä.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Jos tuommoista ahtimen huoltoprojektia lähtee tekemään, niin voiko ahtimesta purkaa kaiken mikä irti lähtee ja laitttaa vain uudet osat tilalle? Vai onko joku osa tasapainotettu/laitettu tehtaalla oikealle kohdalle ja jota ei saa ottaa irti tai jos ottaa irti niin pitää tietää miten se laitetaan taas oikealle kohdalle?93t sport kirjoitti:Kääntää voi portaattomasti, on kiinni iiisolla lukkorenkaalla eli sitä helläämällä saa käännettyä.
Tossa kuvia kohteesta
http://personal.inet.fi/cool/lts/ahtimen%20korjaus.htm
EDIT:
Itse muutin oman uuden (ei asennettu) asentoa ja jouduin modifioimaan hieman actuaattorin telinettä.
Joissain Garreteissa se on erillisessä telineessä (vanhoissa??) ja joissain taas suoraan koteloon valetussa hässäkässä.
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
Jaa-a, oma on asennettu ja ajettu 50km ja toimii okfrost kirjoitti:Jos tuommoista ahtimen huoltoprojektia lähtee tekemään, niin voiko ahtimesta purkaa kaiken mikä irti lähtee ja laitttaa vain uudet osat tilalle? Vai onko joku osa tasapainotettu/laitettu tehtaalla oikealle kohdalle ja jota ei saa ottaa irti tai jos ottaa irti niin pitää tietää miten se laitetaan taas oikealle kohdalle?93t sport kirjoitti:Kääntää voi portaattomasti, on kiinni iiisolla lukkorenkaalla eli sitä helläämällä saa käännettyä.
Tossa kuvia kohteesta
http://personal.inet.fi/cool/lts/ahtimen%20korjaus.htm
EDIT:
Itse muutin oman uuden (ei asennettu) asentoa ja jouduin modifioimaan hieman actuaattorin telinettä.
Joissain Garreteissa se on erillisessä telineessä (vanhoissa??) ja joissain taas suoraan koteloon valetussa hässäkässä.

Homma on periaatteessa helppo ...
Itse merkkasin akselit/siivet ja sen mukaan kasasin.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.