

http://s118.photobucket.com/albums/o116 ... V00006.flv
Onko tarkempaa tietoa miksi ei kestäisi?Kisälli kirjoitti:Jos tarkoitit rosteriventtiileitä nii vw-venttiilit ajattelin ite laittaa seuraavaan "röpis" koneeseen http://www.aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=345 tais olla 1-2mm pituus heittoa.
Noista kierto-kangista tulee kyllä hienot, mutta ei lisää kyllä kestävyyttä. Oikeen viisaiden mielestä ku taottuja kankia ei pitäis mennä kiillottamaan.
No siellä on luokkina Yleinen jossa ajaa kaikki takatuupparit ja etuvedo ja takavedot samassa. Sitten on Etuveto/kardaani jossa ajaa nimensä mukaan etuvedot ja kardaanivetoset autot. Ja lisäksi on nuorille Alle 18v oma luokka ja naisille omaluokka.a9000 kirjoitti:missä luokassa sää ajat siellä? kiinnostais iteekin toi touhu.
pystytkö hiukan valaisemaan että millainen luokkajako siellä on autoissa, ja miten se luokkajako käytännössä menee: onko viivalla samassa lähdössä eri luokkien autoja yhtäaikaa vai onko esim. etuvetosille ja takavetosille omat lähdöt? tai omat lähdöt/luokat moottorikoon perusteella?
ps. miten oot saabilla pärjäilly? onko paino iso rasite vrt. riisikuppeihin tai fiiatteihin?
Joo juurikin näin itsekkin saan harrastaa halvallaa9000 kirjoitti:Justiinsa, itsellä olisi kova hinku päästää kehiin kansNiin kai sillä vakioautollakin pärjää - paras ajaa varmasti!
Jotenkin heti vaan tulee kilpavarustelun tarve ajatuksiin kun katsoin että siellä liikkuu koirankoppeja joissa on 1.6 tai 1.8 koneet... aloin kattelemaan nettiautosta että bmw 316/318 ei ole pahemman hintainen jokkikseen - saa hitto halvemmalla kun esim. niitä fiatin koirankoppeja. varmatoimisuudesta en sitten tiedä... vaikka halvallahan sitä vaikka ysiysin tuonne sais myös, olishan saabilla kiva ajaa, niinkun oman lipun alla!