kannentiivisteen vaihto.
Re: kannentiivisteen vaihto.
Aika hinnakas tuo turbon alkukäyrä tarvikeliikkeessä, eikä siihen kuulu edes
sitä alku mutkaa laippoineen. Pitääkö marssia taas autoeekoo:hon hakee
originaali palikka?
sitä alku mutkaa laippoineen. Pitääkö marssia taas autoeekoo:hon hakee
originaali palikka?
-89 valmetin ja -86 , pystykeula vm 9000: tonnit.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24629
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: kannentiivisteen vaihto.
paikan mainitsit niin asustat vissiin lappeenrannan talousalueella??? päivitä profiilisi.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: kannentiivisteen vaihto.
En tiiä profiileista mitää. oon vain 9000: siin hurahtanu. Kannen kiinnitys
edessä nyt viikonloppuna, pitää olla tarkkana . ei öljy hommia. 3 tonnaria hallissa
odottaa hiplausta.
edessä nyt viikonloppuna, pitää olla tarkkana . ei öljy hommia. 3 tonnaria hallissa
odottaa hiplausta.
-89 valmetin ja -86 , pystykeula vm 9000: tonnit.
Re: kannentiivisteen vaihto.
Vai että semmoinen juttu , mie hitsasin sen alkukäyrän.
Siinä putkessa on pitkin pituuttaan juopa mikä on puhki haurastunu.
Mää oisin kiinnostunu siitä laippa alkukäyrästä.
Siinä putkessa on pitkin pituuttaan juopa mikä on puhki haurastunu.
Mää oisin kiinnostunu siitä laippa alkukäyrästä.
-89 valmetin ja -86 , pystykeula vm 9000: tonnit.
Re: kannentiivisteen vaihto.
Kämmenet verillä on konetta asennettu ja putkia sekä lemmareita sovitettu.
Ei olisi paljoa vaille starttausta, turboa vaille.
Tekisi mieli hakee Biltemasta uusi turbo.
Ompi vaan siinä se hinta kohillaa, mut olisihan se hienoa laittaa brän nyy turbo.
Liekkö tuo bilteman turbo pienempi ko saabin oma???
Ei olisi paljoa vaille starttausta, turboa vaille.
Tekisi mieli hakee Biltemasta uusi turbo.
Ompi vaan siinä se hinta kohillaa, mut olisihan se hienoa laittaa brän nyy turbo.
Liekkö tuo bilteman turbo pienempi ko saabin oma???
-89 valmetin ja -86 , pystykeula vm 9000: tonnit.
Re: kannentiivisteen vaihto.
Eikö niitäkin saa erikokosina?
Ja mikä niihin biltematurboihin tulee, kaveri on kyseisessä firmassa töissä ja se sano et ne turbot olis jopa garrettin merkkisiä? nimittäin kuulemma tulee garretti laatikossa ja sitten siitä on viilattu stansaukset pois... niinjuu jotkin ahtimet oli myös holsetteja, mutta en sitten tiiä että onko tämä juttu totta
Ja mikä niihin biltematurboihin tulee, kaveri on kyseisessä firmassa töissä ja se sano et ne turbot olis jopa garrettin merkkisiä? nimittäin kuulemma tulee garretti laatikossa ja sitten siitä on viilattu stansaukset pois... niinjuu jotkin ahtimet oli myös holsetteja, mutta en sitten tiiä että onko tämä juttu totta
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
Re: kannentiivisteen vaihto.
Garretissa ei ole ainakaan stanssauksia . Tuotemerkki on kohokuviolla aikaan saatettu valun yhteydessä.
Re: kannentiivisteen vaihto.
Kiinalaisia kopioita ne ovat minun tietojen mukaan. Mutta voi silti hyvinkin olla että niissä on Garrettin tai joku muu valmistajan merkki. Valumallien teossa on otettava mallia jostain ja slloin tuo merkkikin voi helposti tulla mukaan.
Ostaisin mielummin käytetty turbo kuin tuo bilteman tai joku muu kiinalaisvalmisteinen. Mutta muutaman vuoden päästä ne voivat olla ihan kelpoja, toki ei vielä.
Terv. Kenneth
Ostaisin mielummin käytetty turbo kuin tuo bilteman tai joku muu kiinalaisvalmisteinen. Mutta muutaman vuoden päästä ne voivat olla ihan kelpoja, toki ei vielä.
Terv. Kenneth
9-5 -00, Aero
Re: kannentiivisteen vaihto.
Nyt olisi kaikki koneen puolella koottuna, isompi mitsun turbo kilkkeet... kaikki
uutta... kyl maksokin. kiertää nii maan pirun hyvi, vaan ompi tossa automaatti
laatikon kanssa problema. parkkia ei löydy, oisko mentävä matolaatikolle etsimään vikaa?
uutta... kyl maksokin. kiertää nii maan pirun hyvi, vaan ompi tossa automaatti
laatikon kanssa problema. parkkia ei löydy, oisko mentävä matolaatikolle etsimään vikaa?
-89 valmetin ja -86 , pystykeula vm 9000: tonnit.
Re: kannentiivisteen vaihto.
Leimalle pitäs viiä rauta k 1 : selle paras paikka.
Kaikki on tehty ja uutta osaa, tonnari maailman paras
kulkuneuvo.
Kaikki on tehty ja uutta osaa, tonnari maailman paras
kulkuneuvo.
-89 valmetin ja -86 , pystykeula vm 9000: tonnit.