9000T 2.3L piristystä

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

9000T 2.3L piristystä

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kohde:

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=16&t=60219

Tavoite:

Saada kulkupuoli ulkonäköä vastaavaksi.

Lisää luvassa :twisted:
Viimeksi muokannut Japso, Ti Elo 12, 2008 12:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Foxbody turbo
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Re: Saapi(ko) olla voimaa?

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Ei.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Saapi(ko) olla voimaa?

Viesti Kirjoittaja Japso »

Joo ei.

Rojekti etenee stage v1.2:seen...edellinen versio puhalsi +400hv ja 600Nm ratasäädöissä, tämä "vakiolla" B202 epäsymmetrisellä kannella ja vakionokilla. Seuraavaksi tulee T5 kansi tappiin portattuna ja virinokilla. Moottorinohjauksena toimii VEMS v3.3. Vakiota autossa ei ole enää kuin vetarit ja koneen alakerta. En suosittele kenellekkään lähteä samaan rumbaan :roll:
Viimeksi muokannut Japso, Su Loka 21, 2007 21:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Foxbody turbo
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Saapi(ko) olla voimaa?

Viesti Kirjoittaja V-M »

Olikos siinä mun testaamassa noin paljon heposia? 8O

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Saapi(ko) olla voimaa?

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tilattu 276/10.4 Enemit ja B230 Volvon venajouset, jos noilla saisi hengityksen kuntoon T5 kannen kera.
Foxbody turbo
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: 9000T 2.4L piristystä

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Onkos noi volvon jouset sitten paljonkin jäykemmät?
Tulee ainakin nostoa mukavasti :)


Meinaatkos saada kierrätetyksi paljonkin yli 7000rpm ;)
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: 9000T 2.4L piristystä

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tuola on Markon tekemiä mittauksia jousivoimista, orig. vs volle vs maptun.

http://lowbudgetrides.com/forum/viewtop ... c&start=60

Eiköhän nuo maksimikiekat jää sinne 7000rpm tuntumaan, ainakin toistaiseksi :). Myöhemmin ehkä sitten alakertaan osat uusiksi, tasapainotukset ja mekaaniset nostajat kanteen, niin saa antaa jenkaa oikein kunnolla.
Foxbody turbo
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Re: 9000T 2.4L piristystä

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Sopivat hyvin noi takakaaret. Vois sopia 99:iinkin, geetee 8)
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin