niin kävin taasen säädättämässä aurauksia saabista, kun suvikumit kärtsähtää edestä sisäkarvin puolelta ja vetelyä esiintyi aikalailla. Homman juju on näköjään pyöräkoossa. Eli jos käyttää esim. 17" (225/45 )nakkeja ja säätää WIS:n ohjearvoihin niin alkaa hartioissa punottamaan. Mulla on nyt 0 astetta ja auto menee kuin juna, ei tarvita enää mitään rescuesafetyfenderclamppikittejä!
Talvikiekoilla 16" ( 205/55 ) ei vetelyä esiintynyt vanhoilla arvoillakaan ( 4ast ) ja kumit kuluivat tasaisesti...on tämä ihmeellistä!
aurauskulmista vielä
Kyllä. Varsinkin jos on aurausta. Normiarvo oli muistaakseni -4 astetta ( toleranssi oli aika iso ) johon mulla oli aik. säädetty. Eli edestä katsottuna renkaan yläosa on sisempänä autoa. Nyt renkaat ovat edestä katsottuna suorassa. Ero vanhaan vetelyyn on suorastaan dramaattinen, kokeilkaapa. Jos renkaat ovat "vinossa" niin mitä leveämpi profiili sitä äkkinäisemmin se reagoi uriin jne.Speedou kirjoitti:Mutta jos profiili vaihtuu jne. ni muuttuuhan se, miten rengas osuu maahan, eikös?