135. Näissä testeissä on juu aina omat juttunsa. Testihän on juuri sellainen kun testaaja haluaa sen olevan ja taitaa nämäkin perustua osittain tilastollisiin juttuihin. Sehän olisi kätevää, jos jokaisella olisi korvan takana USB-portti, jonka kautta voisi lykätä OBD-piuhan koneelle ja tutkia oman päänsä statistiikkaa...
Näitä ÄO-testilinkkejä ja tulosgalluppeja näkee keskustelupalstoilla aika usein ja yleissääntöhän on se, että alle huipputason tuloksia ei ole käytännössä kenelläkään, vaikka jokainen väittää tehneensä testit kiireellä, rättiväsyneenä, kahden promillen humalassa ja samalla vielä televisiota katsellen . Lieneekö sitten testien asteikko näin pahasti pielessä vai eikö heikompia tuloksia kehdata laittaa näkyville, tiedä häntä .
ah79 kirjoitti:Lieneekö sitten testien asteikko näin pahasti pielessä vai eikö heikompia tuloksia kehdata laittaa näkyville, tiedä häntä .
Vai kosiskeleeko Tieteen kuvalehti uusia tilaajia älykkyydestään yllättyneiden ihmisten parista. "Kyllähän mun pitää jotain fiksua luettavaa nyt tilata kun näin älykäs kerran olen"
(Uusi Aku Ankka odottelee pöydänkulmalla iltaa jotta kerkiän lukemaan...muita lehtiä en tilaa. Hustlerin tilauksen lopetin aikoinaan parin vuoden jälkeen)
Riippuu tulokset aika paljo kuinka paljo testissä on mitäkin... Sain joku vuosisitten jostain testistä äooksi 153 jossa kaikkien suorittaneiden keskiarvo taisi olla jotain sadan pintaan, ja moni muu tuttukin kokeili eikä tullut kellään yli 120.
Kokonaispistemäärä: 113
Tuloksen luokitustaso: Hieman tavallista korkeampi
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.
Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.
/td>
Näitä ÄO-testilinkkejä ja tulosgalluppeja näkee keskustelupalstoilla aika usein ja yleissääntöhän on se, että alle huipputason tuloksia ei ole käytännössä kenelläkään, vaikka jokainen väittää tehneensä testit kiireellä, rättiväsyneenä, kahden promillen humalassa ja samalla vielä televisiota katsellen . Lieneekö sitten testien asteikko näin pahasti pielessä vai eikö heikompia tuloksia kehdata laittaa näkyville, tiedä häntä .
Samaa olen miettinyt. Jostain aikaisemmasta Tieteen kuvalehden testistä taisin saada yli 150 Ei ehkä "ihan" totuudenmukaista, melkoista humpuukia taisi olla se testi. Virallisemmissa testeissähän taitaa sitä paitsi olla aikaraja, mikä varmaan tässäkin pudottaisi tuloksia jonkin verran.
Tästä testistä tuli 124
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
121 pinnaa
Mulla ei muisti pelaa Ei etu, eikä takaperoisesti. Muut osiot menikin sette hyvin
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
sanastosta kaikki oikein oli aikas helppoi, mut sit muisti.. häh mitäs olinkaan tekee. Juu ainiin mainitakseni tein tän kakkoskoneella mist on näuttö rikki.
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA. http://www.rehupiikles.com/