On senverran CC/CS:ää tiukempi perä.

No, kyllä kieltämättä ihmettelin vähän koko rautoja, mutta laitoin kuitenkin.Kurko kirjoitti:Käsittääkseni ei ainakaan alkuperäisen koukun ohjeiden mukaan noita sivurautoja tarvitsisi asentaa CD malliin.
On senverran CC/CS:ää tiukempi perä.
Meinaatko hiekkapuhaltaa ne johdotkin? Monissa koukuissa se pistorasian kiinnitystaustassa on johtoa varten sivuun asti auki oleva ura eikä pelkkä reikä, jolloin johdot saa koukusta irti ilman mitään pujotteluita. Eli voisit antaa pistorasian johtoineen olla kiinni autossa koko operaation ajan.hessu75 kirjoitti:Kuis se liitin piuhoille siellä takakontissa? En ole oikein pikaisella katsomisella sitä paikallistanut. Onko se siellä varapyöräkotelossa? Onko piuhat katkottava, että saa pohjasta läpi?
Elä nyt höpsi,jus kirjoitti:Meinaatko hiekkapuhaltaa ne johdotkin? Monissa koukuissa se pistorasian kiinnitystaustassa on johtoa varten sivuun asti auki oleva ura eikä pelkkä reikä, jolloin johdot saa koukusta irti ilman mitään pujotteluita. Eli voisit antaa pistorasian johtoineen olla kiinni autossa koko operaation ajan.hessu75 kirjoitti:Kuis se liitin piuhoille siellä takakontissa? En ole oikein pikaisella katsomisella sitä paikallistanut. Onko se siellä varapyöräkotelossa? Onko piuhat katkottava, että saa pohjasta läpi?
Liitin on vasemman takavalon alla, valaisimen muovisuojus kontin kulmasta sisäpuolelta pitää irrottaa. Jotta johdot saisi kontin pohjan läpi pois, pitää irrottaa johdot pistorasiasta tai liitinrungosta.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 301#184301
Tuli hankittua CD-mallin irroitettava koukku, ja asentaa pitäisi CSE-malliin.dieselmies kirjoitti:http://www.monoflex.nu/shop/pdf/se/30.804.pdfV-M kirjoitti:Minua kiinnostais myös tuo vararengas kotelon rautaKuvaa?
V-M