Moottoritakuu ei voimassa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
arto
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 09:39

Re: Moottoritakuu ei voimassa

Viesti Kirjoittaja arto »

No niin poijaat.

2.0 Steg 1 Nordic aeron ahtimella ja mäntä tapilta tulipellin puoleiselle kyljelle renkaiden väliin halki. Ei onneksi irtopaloja. Renkaat ehjät ja eivät jumissa.

Että näin täällä.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Moottoritakuu ei voimassa

Viesti Kirjoittaja Hook »

arto kirjoitti:No niin poijaat.

2.0 Steg 1 Nordic aeron ahtimella ja mäntä tapilta tulipellin puoleiselle kyljelle renkaiden väliin halki. Ei onneksi irtopaloja. Renkaat ehjät ja eivät jumissa.

Että näin täällä.
Tuo edellinen postaamani kuva ei ollut saman firman softalla, mutta fyysinen (ilmavuoto) vika oli koneessa. Tiedossa on myös useita muidenkin firmojen softalla porsineita.. Jopa T5 männillä.

Niin. Herää kysymys, että Kestääkö T7 männät T7:n monesti hieman oikukkaampia virisoftia..?
T5 männät tuntus kestävän vähempiälyisen T5 moottorinohjauksen kanssa paremmin viri softia.. Onko vika siis männissä vai T7 softissa :?: :mrgreen:
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Moottoritakuu ei voimassa

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Hook kirjoitti: Niin. Herää kysymys, että Kestääkö T7 männät T7:n monesti hieman oikukkaampia virisoftia..?
T5 männät tuntus kestävän vähempiälyisen T5 moottorinohjauksen kanssa paremmin viri softia.. Onko vika siis männissä vai T7 softissa :?: :mrgreen:
T7 männät jotka ovat verrattain kovaa materiaalia ja joissa renkaat ovat korkealla eivät siedä nakutusta läheskään niin hyvin kuin vanhemmat joten osasyy on siinä. Molemmat seikat noudattavat yleistä suuntausta moderneissa moottoreissa, päästö- sekä kulutukseen liittyvistä syistä, turha mielestäni siis haukkua ko. mäntiä. Kestävät varmasti aika hyvin tehoja ja kilometrejä jos ei päästetä nakuttamaan.

Toisaalta taas T7 softat ovat monesti niin huonoja (varsinkin erään nimeltämainitsemattoman puljun), että päästävät seoksen laihalle sekä nakuttamaan kun on menty poistamaan suojauksia.

Eli molemmista seikoista varmaan löytyy syy. Ei ne T5 softatkaan monesti kovin loistavia ole, mutta niistä ehkä ei ole yhtä usein disabloitu tärkeitä suojamekanismeja ja kone on vähemmän herkkä väärinkäytölle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin