1) 9-5:issa yleinen ongelma: ilmastoinnin näyttö aika lailla kuollut, toisinaan toimii lähes ok, toisinaan ei näy mitään. Onko vika yksinkertainen (kontaktihäiriö tms.) ja onko helppo korjata?
2) Mistä johtuu, että etumatkustajille ilmastointi puhaltaa miellyttävää ilmaa, mutta takapenkkimatkustajille (etupenkkien välisestä räppänästä) tulee lähes tuli-kuumaa ilmaa?
Pari vikaan liittyvää kysymystä
Pari vikaan liittyvää kysymystä
Alle kaksilitraiset tulisi rekisteröidä mopoiksi
Re: Pari vikaan liittyvää kysymystä
Foorumilla ollut jonkun verran SIDin korjausvinkkejä. Ei pitäisi olla mahdottoman vaikeaa korjata itsekään, koska tavallisesti vikaan on syynä kaapelin löystyneet liitokset (nastat).Bart1260 kirjoitti:1) 9-5:issa yleinen ongelma: ilmastoinnin näyttö aika lailla kuollut, toisinaan toimii lähes ok, toisinaan ei näy mitään. Onko vika yksinkertainen (kontaktihäiriö tms.) ja onko helppo korjata?
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Suuret kiitokset! Täytyy siis ensi kesänä (ei hullukaan talvella mitään autoremppaa voi tehdä!) ottaa paneeli auki - lähteekö muuten radio ensin irrottamalla?
Alle kaksilitraiset tulisi rekisteröidä mopoiksi
SID (ajotietokone) ja Ilmastoinnin näyttö lähtevät ihan vetämällä irti. Itse olen irroittanut nuo L:n muotoiseksi taivutetuilla metallipaloilla (varovaisuuttaa silti suosittelen, ettei naarmuta / vaurioita mitään). Eipä noiden korjausta varten kesää kannata odottaa. Aika ikävää ilmastointia ilman näyttöä käyttää. Tre Meroauto lähettää noita huollettavaksi. Hinta taisi olla 100€, jos ei itse halua alkaa säätämään.
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96