Onko kellään tietoa, minkä pituinen kyseinen pätkä on? Tonnariin ei kattia tule vaan suora putki DP:n ja väliputken väliin. Liitos tulee tapahtumaan putket sisäkkäin ilman laippoja. Olisi mukavaa etukäteen pätkäistä korvausputkesta oikeanmittainen... Kiitos nam!
JT 3" putki "katin korvausputken" pituus?
JT 3" putki "katin korvausputken" pituus?
Moi!
Onko kellään tietoa, minkä pituinen kyseinen pätkä on? Tonnariin ei kattia tule vaan suora putki DP:n ja väliputken väliin. Liitos tulee tapahtumaan putket sisäkkäin ilman laippoja. Olisi mukavaa etukäteen pätkäistä korvausputkesta oikeanmittainen... Kiitos nam!
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Re: JT 3" putki "katin korvausputken" pituus?
Mittaan vaikuttanee se, jätätkö alkuperäisen DP.n paikalleen vai onko sulla joku viriDP . Kattihan on suoraan alkup DP.ssä kiinteänä. Lisäksi vaikuttaa se, mistä kohtaa ennen kattia katkaiset putken poikki. Sitten vaikuttaa se, miten loppuosa putkesta on " kohdallaan" kiinnityksissä, tämä siis tuntien mittavirheet JT.n putkessa. Sitten ei ole tiedossa minkä vuotinen sun tonnari on, uudemmissahan se katti on edempänä kuin vanhemmissa.
siis: Itse olen tekemässä tonnariin 3"DP.tä myös tässä samalla kun katti lähtee " kuuseen" . Eipä tuossa oikeasti auta kun mitata ja kokeilla.
siis: Itse olen tekemässä tonnariin 3"DP.tä myös tässä samalla kun katti lähtee " kuuseen" . Eipä tuossa oikeasti auta kun mitata ja kokeilla.
Re: JT 3" putki "katin korvausputken" pituus?
86 vuosimalli tonnari ja 3" ränni alusta loppuun.
Homma selkis jo, noin 90 cm pätkä kyseessä. Soitin PCS:ään ja siellä oli yksi putki, josta mittasivat. 
Autot nyt: