http://saab.jkr.fi/hallikuvia/images/IMG_1878.JPG tuollainen setti pitäisi taas ympätä CC:hen =)
CC-hifistys, ideoita kaivataan
CC-hifistys, ideoita kaivataan
Illalla purin edellisestä CD:stä hifit pois (3h urakka, asennukseen menikin 4 iltaa
) ja pitäisi siirtää tuohon CC. Eteen tulee edellisestä 5,25" 2-tiestä poikkeava 4" 2-tie ja oviin lasikuidulla 6,5". Taakse orggispaikoille 6,5" 2-tie. Vahvistimia (2kpl) ja DSP boksia mietin siihen isompaan selkänojaan, kun näytti mahtuvan hyvin sinne. http://saab.jkr.fi/hallikuvia/images/IMG_1882.JPG Mutta kysymys lähinnä koskee subia. Tarkoitus on pitää autosta mahdollisimman suuri osa hyötykäytössä, joten boksi on vähän epäkäytännöllinen. Ellei sit pikakiinnityksiä rakentele... Mutta nykyinen Hertz HX200 (8") taitaa olla muutenkin vähän liian pieni tuonne kontin puolelle sijoitettavaksi, kun edellisessä oli suksiluukussa (http://saab.jkr.fi/audio/subi/images/DSC00227.JPG). Olisko kellää kokemusta, mielipidettä tai hyvää ideaa, minne 8" (tai ehkä 10") subin voisi sijoittaa? Tai onko muutenki kokemusta miten subi toistuu tuolta kontista. Onhan se avoin vrt CD, mutta kontti on aina kontti :/
http://saab.jkr.fi/hallikuvia/images/IMG_1878.JPG tuollainen setti pitäisi taas ympätä CC:hen =)
http://saab.jkr.fi/hallikuvia/images/IMG_1878.JPG tuollainen setti pitäisi taas ympätä CC:hen =)
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
Re: CC-hifistys, ideoita kaivataan
itsellä tarkoitus omaan aeroon mahdollisesti kesällä rakentaa kotelo siten että lattia korottuu muutamia senttejä ja kotelo tulee varapyörän koloon. elementit magneetit ylöspäin sivuille niihin syvennyksiin (eli kotelo ylettää siis sinne sivuille asti). Ja vahvistin sitten sinne lähemmäs penkkejä lattialle jonkin lasin tms alle.. Tämä siis vasta visio, ei oikein ole aika riittänyt toteuttamiseen ja kuidulla leikkiminen vaatii lämpöö..
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 
Re: CC-hifistys, ideoita kaivataan
Tuossapa oma viritelmä: 10" DLS 20 litran kotelossa. http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... neMW10.jpg
Re: CC-hifistys, ideoita kaivataan
Eräässä CC:ssä on 4" erillissarja edessä vakiopaikoilla, 6,5" etupenkkien eteen tehdyissä koteloissa ja 12" subi kontissa jolle on suunniteltu koteloa takapyöränkotelon taakse jo toista vuotta.
Dsp on jemmattu keskikonsolin sisään ja sen näyttö hanskalokeroon
Pienempi (2-kanavainen)vahvari on jemmattu oikean etupenkin alle ja isompi (4-kan) on kontissa oikealla takapyöränkotelon takana.
Ei ole siis jouduttu rikkomaan ovipahveja ja varapyöränkotelo on käytettävissä. Suurimmat haitat / tarvitut muutokset lienee alkuperäisen työkalulaatikon poistaminen, lyhennetyt kuramatot edessä ja etupenkkien etäisyyssäätövipujen taivuttaminen
Eräässä vuosien takaisessa versiossa kyseisessä laitteessa oli muistaakseni 10" subi oikealla etujalkatilan etuosassa.
Dsp on jemmattu keskikonsolin sisään ja sen näyttö hanskalokeroon
Pienempi (2-kanavainen)vahvari on jemmattu oikean etupenkin alle ja isompi (4-kan) on kontissa oikealla takapyöränkotelon takana.
Ei ole siis jouduttu rikkomaan ovipahveja ja varapyöränkotelo on käytettävissä. Suurimmat haitat / tarvitut muutokset lienee alkuperäisen työkalulaatikon poistaminen, lyhennetyt kuramatot edessä ja etupenkkien etäisyyssäätövipujen taivuttaminen
Eräässä vuosien takaisessa versiossa kyseisessä laitteessa oli muistaakseni 10" subi oikealla etujalkatilan etuosassa.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.