Hifistys projekti (kuvia)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Make kirjoitti:
AC kirjoitti:
Just mahtuu sixpackki.. :wink: Vielä ei ole tulossa 5.1 systeemiä. Jos sit joskus. Subeille menee 650W jatkuvaa per elementti (4ohm kuormalla). Takamideihin 80W per elementti ja eteen mideille, diskanteille ja keskiäänille 50W. Laturi kovilla.. :D

Juu taitaa olla laturille vähän liikaakin töitä. :? Mitenköhän jaksaa vielä ladata akkua ja antaa muille vehkeille virtaa?
Mikä akku muuten sulla on? Mikään vanha akku ei kyllä noilla vehkeillä kauan jaksa. Ja kannattaa varmaan hommata optiman akku mikä myös jaksaa pyörittää noita vehkeitä. Varsinkin jos tykkää kuunnella ollessaan parkeissa :D
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Ainahan laturia voi virittää :wink:

Muuttaa välitystä... :twisted:
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jos olen oikein käsittänyt, niin tonnarista voi napata isomman laturin satkuun, kunhan vain vaihtaa hihnapyörän. Niin, ja onhan niitä isompiakin latureita kaupan uutena ja miksi ei käytettyinäkin. Jos tykkää popitella parkkipaikoilla jne, niin suosittelisin laittamaan autoon kaksi akkua, esim. se paljon puhuttu optima syöttämään poppeja ja sitten ihan tavallinen akku moottorin starttausta varten. Poppisten akun lataus vaan täytyy laittaa siten, että esim. kontaktorilla/releellä kytketään akut rinnakkain laturin alkaessa syöttämään jännitettä. Venepuolella monet käyttää diodia eroittimena usean akun järjestelmissä. tuossa vaan täytyy muuttaa laturin kytkentää siten, että laturi "haistelee" jännitetasoa diodin akun puolelta, jolloin diodiin syntynyt jännitehäviö kumotaan nostamalla latausjännitettä.

Ps. ne tarkoittamani diodit ei ole sitten mitään kevyttä kamaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Akku meni vaihtoon heti. Ostin tuollaisen Optoman Yellow Top hyytelöakun. Kontista löytyy myös 1 faradin kondensaattori. En ole kokeillut, mutta kun siivoilin autoa pari tuntia ja musiikki oli vähän isommalla, ei ollut ongelmia auton käynnistämisessä. *kop *kop :D
Kävi mielessä, jos tonnarin laturin laittaisi.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Muutama kuva lisää projektista. Enää pientä hiomista :D

Kuva

Kuva

Lisää taas tässä joku päivä..
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
AM
"Ruisku"
Viestit: 138
Liittynyt: Su Marras 02, 2003 18:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja AM »

Make kirjoitti:Muutama kuva lisää projektista. Enää pientä hiomista :D
Ja sit ulkokuoren kimppuun! 8)

BTW. Koska palikat tulivat perille?
Saab 9-5 Aero MY01
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

On tullut jo hiottua etupuskuria. Kävin ostaan maalit lauantaina. Korisarja tuli kaksi päivää siitä, milloin pistit ne mh:lla tulemaan. Ja vielä yhtenä kappaleena :) Jos tässä pääsis ensi viikolla maalaileen.. 8O Pistän kyllä sitten fotoa tulemaan kun sarja on alla.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Vastaa Viestiin