SB90 kirjoitti:Katsoikko pelli alle? itsellä oli aika lailla samanlaine vika oli 2 ja 3 tulpa johdot irronnu.. tosi tässä vaiheessa auto oli sammua ja nyky epämääriäsesti.. luultavasti kaasris jotai vikaa.. Jos hinta ei olis ollu paha olisi voinut suositella ostamaan :
Kaikista näistä sun viesteistä saa aina päivän parhaat naurut!
Oletko nyt millä luokalla koulussa? Kannattaisiko ottaa yhteyttä vaikka koulun erityisopettajaan jotta saisit tukiopetusta oikeinkirjoitukseen?
SB90 kirjoitti:Katsoikko pelli alle? itsellä oli aika lailla samanlaine vika oli 2 ja 3 tulpa johdot irronnu.. tosi tässä vaiheessa auto oli sammua ja nyky epämääriäsesti.. luultavasti kaasris jotai vikaa.. Jos hinta ei olis ollu paha olisi voinut suositella ostamaan :
Kaikista näistä sun viesteistä saa aina päivän parhaat naurut!
Oletko nyt millä luokalla koulussa? Kannattaisiko ottaa yhteyttä vaikka koulun erityisopettajaan jotta saisit tukiopetusta oikeinkirjoitukseen?
'
Ookko kuullut luki häiriöstä senat menee sakeisin vaikka kuinka yrittää oikein kirjoittaa...ostin viimeksi auton liikkeestä v.82 olisi luullut jotain kehitystä eli profiilin nostoa tapahtuneen tässä välissä,kun on nyt kaikkea kuluttajansuojalakia sun muuta...
SB90 kirjoitti:Katsoikko pelli alle? itsellä oli aika lailla samanlaine vika oli 2 ja 3 tulpa johdot irronnu.. tosi tässä vaiheessa auto oli sammua ja nyky epämääriäsesti.. luultavasti kaasris jotai vikaa.. Jos hinta ei olis ollu paha olisi voinut suositella ostamaan :
Kaikista näistä sun viesteistä saa aina päivän parhaat naurut!
Oletko nyt millä luokalla koulussa? Kannattaisiko ottaa yhteyttä vaikka koulun erityisopettajaan jotta saisit tukiopetusta oikeinkirjoitukseen?
Ilmeisesti SB90 käyttää uutta ns. kämmensormijärjestelmää kirjoittaessaan foorumille .
Hiljaa!
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
jara kirjoitti:Kylläpä on pojat ahkerasti kirjoitelleet alkuperäiseen kysymykseen
Kirjoitelkaa kirjoitus/kielioppi-höpinöitänne jossain muualla osiossa!!
Samaa mieltä...
Siellä on varmaan joku kansakunnan kynttilä asialla höpinöineen...kuuluu volkkaripalstalle moinen...
no niin vahinko siis tapahtui,auto jäi liikkeen pihaan.Pieni kertaus seuraavaa kertaa varten,öljykorkki-,tulpanjohdot on kiinni,imupuolen vuodot, no toivottavasti näistä on ensi kerralla hyötyä,olen tähän mennessä kurkkinut kaasuttimella varustettujen konepellin alle ja en kauhean asiantuntevasti sinnekkään...sitten ikuisuus kysymys,mitä olisitte valmiita maksamaan -90 luvun Saabista ehjä,kahdet renkaat,katsastus ei heti ensikuussa jne.heittäkää jotain arvioita hintataso on tosi kirjavaa...
Hintaan en sen kummemmin ota kantaa kuin että kunto ratkaisee,ei vuosimalli.
Näin siis meikäläisellä.Paljonkos siitä autosta oli pyynti?Ihan pers tuntumalla sanoisin että noi -92 malliset maksaa tonnista ylöspäin jos siis kunnossa ja katsastus ok.
fd9401 kirjoitti:no niin vahinko siis tapahtui,auto jäi liikkeen pihaan.Pieni kertaus seuraavaa kertaa varten,öljykorkki-,tulpanjohdot on kiinni,imupuolen vuodot, no toivottavasti näistä on ensi kerralla hyötyä,olen tähän mennessä kurkkinut kaasuttimella varustettujen konepellin alle ja en kauhean asiantuntevasti sinnekkään...sitten ikuisuus kysymys,mitä olisitte valmiita maksamaan -90 luvun Saabista ehjä,kahdet renkaat,katsastus ei heti ensikuussa jne.heittäkää jotain arvioita hintataso on tosi kirjavaa...
-1500€
P.s Juu otin pika kurssin lukemisesta ja kirjoittamisesta..
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Pyynti oli n.1900€ ja tingitty 1200€...eli jos jollain lamppu syttyy ja tietää em.vaateilla olevan kulkupelin,kolme ovea riittää ,voisi heittää vinkkiä. Autonetit ja Keltaiset pörssit on kahlattu läpi ja perään soiteltu ,mutta etsintä jatkuu...
Ei pahalla vaan hyvällä. Jos olet ostamassa 90-luvun alun saabia, ja luultavasti haluat varman pelin itellesi. Suosittelen i16-mallisia saabeja. Eli kuusitoistaventtiilistä ruiskua. Se olisi paras valinta luotettavuuden ja taloudellisuuden kannalta. Jos sattuu 900S eli matalapaineturbo järkevään hintaan, niin ehdottoman hyvä ostos. Moottorissa on punetta kivasti ja silti ei vie juurikaan enempää polttoainetta vapareihin verrattuna.
Jos ei nuita kahta hyvää vaihtoehtoa ei meinaa löytyä, niin sitten pitkin hampain voi harkita i8, eli kahdeksanventtiilistä ruiskua. Ne ovat 90-luvulla jo katalysaattoriversioita ja eivät ehkä enää mitään hirveän ripeitä sporttisemman auton haluajalle. Kyllä nekin ovat asiapelejä, jos on hyvin pidetty.
Sitten viimeinen ja mieluiten tätä vaihtoehtoa ei tarvitsisi edes ajatella, eli kaasutinmallit. Valitettavasti niiden kanssa on eniten murheita, vaikkakin toimiessaan ne ovat vallan loistavia autoja. En pysty kehuja irroittamaan kaasarimalleille, vaikka kuinka muut saabistit sitä vaatisivat. Ne ovat auttamattoman vanhanaikaista tekniikkaa ja niihin ei kannata langeta, ellei kaasutinpelit ja etenkin se käsiryyppy -jollaista ei muuten nuissa kaikissa muissa vaihtoehdoissa edes tarvitse- jotenkin herätä hirveitä intohimoja.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01