Todellista tuninkia! :-)))
Tuossa voisi vaimo olla ihmeissään. Vielä rukousnauhaa ja äitiMaria viiriä taustapeiliin, nin vot.
Tampereella Olkahisissa olen nähnyt viisyliyheksän Ladan, jossa oli ilmanottoaukon ohjaimeksi pantu konepeltiin ilmastointiputken 90:n kulma. Takaluukulla oli tuommoinen lasikuitusiipi. Se oli tyylikkäästi tyylitön. Tuskin tuo tosissaan oli "tuunannut" rautaansa ?...
Tampereella Olkahisissa olen nähnyt viisyliyheksän Ladan, jossa oli ilmanottoaukon ohjaimeksi pantu konepeltiin ilmastointiputken 90:n kulma. Takaluukulla oli tuommoinen lasikuitusiipi. Se oli tyylikkäästi tyylitön. Tuskin tuo tosissaan oli "tuunannut" rautaansa ?...
JK
muutama helmi..
eihän kukaan oikeasti aja tuollaisilla "autoilla", eihän. Tuli noista spoilereista mieleen nämä suomalaiset tuunaajat. En tiedä onko muut huomannut saman, mutta sanotaan että 99% teineistä joilla on tommis billetti tai joku shoguni kontin päällä on ne suunnattu päin hel*ettiä. Kyllähän siitä on enemmän haittaa kun hyötyä väärin laitettuna. Naurattaa vaan kun rinnalle tulee joku accord hirveällä shogun spoilerilla joka on laitettu päin per*että, ja kumminkin kuski elvistelee että katsokaa nyt mun uuttaa spoileria.. Ei ymmärrä, ei. Vai olenko jotenki outo.. 

Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Kyllä tuollaisiakin varmaan vastaan tulee. Itseäni harmittaa kun ei esim. viime viikolla ollut digikamera mukana...oli pari kuolettavan naurettavaa viritelmää.Make kirjoitti:muutama helmi..eihän kukaan oikeasti aja tuollaisilla "autoilla", eihän. Tuli noista spoilereista mieleen nämä suomalaiset tuunaajat. En tiedä onko muut huomannut saman, mutta sanotaan että 99% teineistä joilla on tommis billetti tai joku shoguni kontin päällä on ne suunnattu päin hel*ettiä. Kyllähän siitä on enemmän haittaa kun hyötyä väärin laitettuna. Naurattaa vaan kun rinnalle tulee joku accord hirveällä shogun spoilerilla joka on laitettu päin per*että, ja kumminkin kuski elvistelee että katsokaa nyt mun uuttaa spoileria.. Ei ymmärrä, ei. Vai olenko jotenki outo..
Valitettavasti nuo viritelmät lisääntyvät, koska nykypennut eivät osaa/viitsi tehdä mitään kunnolla.
No eipä tietenkään aja, mutta otsikon nimi olikin "Todellista tuninkia! +"HYMIÖ"))"Make kirjoitti:muutama helmi..eihän kukaan oikeasti aja tuollaisilla "autoilla", eihän. ....
eli tuo nauruhymiö paljastaa, että kyseessä onkin tosiasiallisesti ns. Huumori Tuning...

http://www.ricehatersclub.com/pages/wha ... 20the.html <<< Tsekatkaa....

t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.