original vai scantech?
-
- "Turbo"
original vai scantech?
Tarkoitus olisi vaihtaa tukivarteen uusi pusla. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kohonnutta melua, mikä johtuu nykyisestä uretaanipuslasta. Onko scantechin pussissa myytävä pusla sama kuin merkiliikkeen myymä? Hinnassa ainakin on tuntuva ero.
Re: original vai scantech?
Kumilaadussa myöskin merkittävä ero, mikäli on uskomista muiden Scan Tech-pussituotteiden perusteella. Eli jos haluaa kumiosien kestävän, suosittelen pysymistä alkuperäisissä tai muissa merkkituotteissa(tarkoittaa että kyseinen valmistaja tekee Saabille samaa osaa alkuperäisasennukseen).
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Minulla ei ole vielä yhtäkään täysin positiivista kokemusta scantecin tuotteista. Nivelissä ei kestä suojakumit, moottorintukikumit täyttä sontaa jne.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Joo joo, en sitä tuohon jaksanut kirjoittaa enää, koska asiasta on puhuttu jo NIIN monta kertaa.Mimmi kirjoitti:ScanTech EI TEE mitään itse, vaan on TUKKURI.
Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Turbo"
Sorry, jos ilmaisuni oli epäselvä. Tiedän, että ScanTech on tukkuri. Kysymys kuuluikin voiko ScanTechin pussissa olla "alkuperäisosa" vai aina halpa kopio.
PS. eihän se "Saab" kaan tee itse kaikkia osia, vaan taitavat tulla alihankkijoilta, vaikka pussissa lukee GMSaab..
PS. eihän se "Saab" kaan tee itse kaikkia osia, vaan taitavat tulla alihankkijoilta, vaikka pussissa lukee GMSaab..
Scan Techin pussissa voi olla myös alkuperäisosa, kannattaa aina varmistua mitä pussissa/laatikossa on.
Matti
Matti
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Tähän mennessä paras esitys Scantechin pussista oli Tontun momenttituen pusla joka kutistui ja halkeili reilussa vuodessa, oltuaan tämän ajan tallin hyllyllä!