Toimii toi iivari liian hyvin täytyy löytää lisää haasteita

taitaa juu olla apurungossa vähän eroja, sillä ainakin 88 2.0T->91 2.3T vaati apurungon vaihdon. Ei saanut 2 L apurunkoon mitenkään 2.3 konetta istumaan.tetammi kirjoitti: En nyt jaksa enempää etsiä mutta eikös 2.3:sen ja 2-litrasen kiinnityksissäkin ollu eroja vai johtuiko ne vaan vuosimalleista jolloin 2-litranen turbo ois ehkä se helpompi vaihtoehto.
Kävitkö sattumoisin Suolijärven konttorilla?carimat kirjoitti:Joo Teemu puhuu asiaa...itse käytin iivarin madallus sarjan vuoksi konttorilla(niinkuin pykälät määrää) ja yllätys oli suuri kun otteeseen tuli merkinnät kirkkaista etu- ja sivuvilkuista ja sisustuksen (nahka) vaihtumisesta myös. Olin laittanut uuden kromimaskin, josta en viitsinyt irrottaa turbo merkkiä, eli arvaa vain että syynättiin ettei turboa konehuoneessa ole...heh
Prosentteja kertyi vain 5...