Morjens!
Nyt alkavat Saabini (900 S 2.3 vm. 1998) iskarit olla aivan loppu. Mitkä olisivat hyvät varaosa iskarit eteen ja taakse? En ole asentamassa sportti alustaa.
Kannattaako samalla vaihtaa eteen ja taakse jouset, kun autolla on ajettu yli 170 000 km?
Kiitokset vastauksista etukäteen
Uudet iskarit
iskareista
Itse kävin hakemasta motonetistä iskarit, iskivät kouraan sachs :it taisi olla touring malli ja taakse kyb kaasuiskarit . Eteen on vaihdettu uudet jouset, vaihdatin samalla jousituen ylätukilaakeritkin. Meno muuttui ihan olellisesti. Enää ei perä heijaa mutkassa ja jarruttaessa ei enää auto nyökkää.
Katsastuksessa vanhat iskarit saivat arvot eteen 70 ja taakse 50. Eli läpi meni, mutta kyllä uusilla iskareilla on nyt ihan eri tuntu tiehen.
Katsastuksessa vanhat iskarit saivat arvot eteen 70 ja taakse 50. Eli läpi meni, mutta kyllä uusilla iskareilla on nyt ihan eri tuntu tiehen.
ng900S 2.3 aut -94
Mielipiteitähän on monia, mutta ainakin Konin SportKit löysimmilläänkin on melko urheilullinen verrattuna vakioon.
Sellainen "kompromissi" alusta on itselläkin haussa.
Vastaavasta keskustelin eilen ProCarServicen Rikun kanssa ja hän kertoi paljon asennetun Monroe Refex -iskareita juuri 9-3:seen. Muuttaa auton melko jämäkäksi normaalikäyttöön ja säilyttää mukavuuden.En ole asentamassa sportti alustaa.
Sellainen "kompromissi" alusta on itselläkin haussa.