Polttoainelinjan/pumpun riittävyys K-jetissä virittäessä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Polttoainelinjan/pumpun riittävyys K-jetissä virittäessä

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Elikkäs Og900 8-venttiilisenä, miten pitkälle virittäessä venyy alkuperäinen polttoainepumppu/siirtolinja. Paikallinen työkseen autoja viilaava yritys suositteli siirtymistä 10mm polttoainelinjaan kun ylitetään 200hv lukemat varmuuden vuoksi, viimeistään 230hv:n kohdalla kuitenkin.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Vastaan itse itselleni itseäni tehostaen:Ainakin tälle asteelle riittää vielä. Polttoainelinja ja pumppu oli OK, mutta tankin huohotin lähes tukossa. Paluuputki irtaallaan antoi tuottomittauksissa OK tuloksia kun sai ilmaa irtaallaan olevan paluuputken kautta.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Katosperhana, tommonenkin vika sitten osaa tulla, että huohotin tukkeutuu. Missäkohtaa tuo huohotin sijaitsee?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin