Tilanne oli seuraavanlainen: autolla (9-3 tid, -99, mittarissa vasta 390000km)ajettu koko päivä ja käynnistynyt normaalisti. moottorin toiminnassa ei mitään erikoista. check-valokin vilkuttanut normaalisti
 , vaimo lähti kauppaan, auto käynnistyi normaalisti ja sillä pääsi n. 3km kun auto sammui vaihdetta vaihtaessa. Auto starttaa normaalisti mutta ei käynnisty. Valot ja sähkövermeet toimii ok. Konetilassa näyttää "normaalilta". Tänään tankattu tankki täyteen NeX:n dieseliä. PA-suodatin vaihdettu syksyllä.
, vaimo lähti kauppaan, auto käynnistyi normaalisti ja sillä pääsi n. 3km kun auto sammui vaihdetta vaihtaessa. Auto starttaa normaalisti mutta ei käynnisty. Valot ja sähkövermeet toimii ok. Konetilassa näyttää "normaalilta". Tänään tankattu tankki täyteen NeX:n dieseliä. PA-suodatin vaihdettu syksyllä.1. Miten ruiskutuspumpusta tietää että se on rikki (muuten kuin että auto ei lähde käyntiin), pystyykö sitä jotenkin mittailemaan?
2. Linkkivinkki niiden inhottavien polttoaineletkujen vaihtoon?! Olen joskus bongannut sellaisen jutun täällä mutta nythän sitä ei tietenkään löydy.
2.1. Miten vika ilmenee jos vika on pa-letkuissa? Sammuuko heti vai lupaileeko vielä startatessa?
3. Ihan mitä vaan ohjeita otetaan vastaan.
4. Kiirekin olisi..
5. kiitos taas jo etukäteen


