110.000 huollossa pitäisi vaihtaa suodattimia.
1) Bensansuodatin, sen kai saa Motonetistä niinkuin tonnariinkin
2) Ilmansuodatin, mistähän olisi viisainta hankkia, ne ei oo ihan halpoja mutta aika tärkeä vekotin
3) Sisäilmansuodatin; tonnariin oli ohjeita leikata ilmastointisuodattimesta palanen, onnistuuko tässäkin
V6 huolto-ohjeista kiitollinen
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
V6 huolto-ohjeista kiitollinen
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: V6 huolto-ohjeista kiitollinen
Älä säästele moottorin ilmanputsarissa tyhjää. Se on kuitenkin ahtimelle ja moottorille "pelastusrengas" ja siinä kannattaa panostaa ennemmin laatuun kuin halpaan hintaan. Tosin laadustakaan ei kannata maksaa ihan mitä sattuu.
Raitisilmasuodattimen kanssa en alkais minäkään askartelemaan, mutta ihan miten haluaa.
Raitisilmasuodattimen kanssa en alkais minäkään askartelemaan, mutta ihan miten haluaa.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: V6 huolto-ohjeista kiitollinen
Kiitti vastauksista. Motonetissä moottorin ilmanpuhdistin ei maksakaan kuin 19 €. Onko vielä ok. Muistan että tonnarin ilmanpuhdistin Metro-Autossa maksoi jotain ihan muuta.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71