Täällä on ollut juttua hälytyssireenin akkujen vaihdosta.
Eikö sireeni ole tarkoitettu avaamattomaksi? Kun akut loppuvat, niin ostetaan uusi sireeni.
Onko kotelo vain sahattu auki ja liimattu sitten taas kasaan?
Millaisia akkuja siellä on sisällä?
terv,
george
Hälytyssireenin akut
Hälytyssireenin akut
900 GLi -84 -> 9000 2.3 CD A -90 -> 9-5 2.0T A5 TurboPilot Sedan -07
-
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
Re: Hälytyssireenin akut
Oli tarkoitettu tai ei, mitä väliä. Jos ei huvita vaihdella paristoja niin ei kukaan kiellä ostamasta uutta sireeniä hintaan n. 200e. Ei toisaalta kukaan kiellä paristoja vaihtamastakaan n. 8e/kpl hintaan. Sireenin voi myös ohjelmoida pois toiminnasta ja hälytyksen ohjelmoida äänitorvelle. Silloin ei tarvitse murhetia oikuttelevasta sireenistä tai paristoista, mutta samalla menetetään myös niiden hyöty.
Saab 9-3 SE 2,0i '98
Re: Hälytyssireenin akut
Voiko hälytyksen ohjelmoida äänimerkille kaikissa vuosimalleissa? Minulla on 1999
9-5 Aero wagon M -04, 900 Turbo -90, 96 2-t -65.