Tuli eilen postissa ja testasin boxin toimii...Mites teillä muilla on noiden softien kanssa onko jo tullut täydennettyä ns. vajaita softia vai oletteko kenties löytänyt jostain täydempiä versioita kuin scantoolin jakama 1.08
se93tbo kirjoitti:Tuli eilen postissa ja testasin boxin toimii...Mites teillä muilla on noiden softien kanssa onko jo tullut täydennettyä ns. vajaita softia vai oletteko kenties löytänyt jostain täydempiä versioita kuin scantoolin jakama 1.08
OBD-loggeria en saanut toimimaan, eli jos viitsit niin kokeile omassa autossasi. Eräällä hurrilla toimii 9-3:ssa, joten sen pitäisi toimia.
Hommasin myös itselleni digimoton softan PDA:han, mutta hardware vielä kesken. Tästä syystä en tiedä sen mahdollisuuksia.
Scantool on muuten hyvä mutta loggaus mahdollisuus saisi myös olla.
Oli se loggaus onnistunut. oli jostain ilmestynyt kovalle juuri testin aikoihin lisää tavaraa ".log" Exelillä näkyy sen hetkiset tapahtumat. Eli softasta sai päivitys nopeuden valita laitoin 3s. Ja 3sekunin välein on kirjattu tapahtuma. Täytyy nyt testailla lisää kun hiffasin miten toi menee.
Äsken kävi ottamassa ensimmäiset tyypit digimoton pda softasta. Reissu jäi toisn lyhkäiseksi, mutta pääasian oli että homma toimii. Mulla oli hieman vaikeuksia piuhojen kanssa kun ei oikein liittimet sopineet yhteen (lue kahta urosta on aika vaikea saada kiinni toisiinsa).
Mulla itsellä Hp:n ipaq 2210. Löytyy myös vanhempi Ipaq jos haluat ostaa... Ko. värkki on se alkuperäinen ipaq ja riittää vallan mainiosta tähän tarkoitukeen. Värikkissä itsessään ei ole lisämuistipaikkaa, mutta mulla on hylsyt jolla siihen saa viritettyä esim compaq flash kortin.
Mulla on toi ukon vanha omnibook P2 riittää kanssa tohon hommaan. Mites sulla on niiden digimoton yksiköiden kanssa oletko vaihtanut niitä usa versiosta tähän meidän euroopassa käyttämiin yksiköihin, esim ne nopeudet ja paineet sun muut pienet jutut. Jos laittaa päälle esim sen dynosoftaosan ja määrittelee sinne painot ja renkaiden koot + muut niin olisihan se vähän helpompaa kuin vetää se homma jenkkipohjalta. Tietysti on toi laskukonekkin keksitty.
Niin ja sitten on ollut sellaisia ongelmia että softat jumii aina kun kierrokset nousee yli 4000-5000. Voi varmaankin johtua COM portin asetuksista pitää heittää ne vielä täysille.
se93tbo kirjoitti:Niin ja sitten on ollut sellaisia ongelmia että softat jumii aina kun kierrokset nousee yli 4000-5000. Voi varmaankin johtua COM portin asetuksista pitää heittää ne vielä täysille.
se93tbo kirjoitti:Mulla on toi ukon vanha omnibook P2 riittää kanssa tohon hommaan. Mites sulla on niiden digimoton yksiköiden kanssa oletko vaihtanut niitä usa versiosta tähän meidän euroopassa käyttämiin yksiköihin, esim ne nopeudet ja paineet sun muut pienet jutut. Jos laittaa päälle esim sen dynosoftaosan ja määrittelee sinne painot ja renkaiden koot + muut niin olisihan se vähän helpompaa kuin vetää se homma jenkkipohjalta. Tietysti on toi laskukonekkin keksitty.
en ole vielä kerinnyt tutustumaan koko ohjelmaan sen tarkemmin. Kuten sanoin sain sen vasta äsken pelitäämään. Täytyy tutkia. Jos en nyt ihan väärin muista niin MAF tulee ulos g/s, eli ei jennkiyksiköissä.