SID herjaa patterin vaihtoa avaimeen. Sisältyykö vaihtoon jotain suurempaa mystiikkaa, kun ohjekirja opastaa kääntymään huollon puoleen ? Aiempien viestien mukaan lienee kannen auki saaminen haaste !? Mika on oikea patterin tyyppi?
Patterin vaihto avaimeen
Patterin vaihto avaimeen
Hei,
SID herjaa patterin vaihtoa avaimeen. Sisältyykö vaihtoon jotain suurempaa mystiikkaa, kun ohjekirja opastaa kääntymään huollon puoleen ? Aiempien viestien mukaan lienee kannen auki saaminen haaste !? Mika on oikea patterin tyyppi?

SID herjaa patterin vaihtoa avaimeen. Sisältyykö vaihtoon jotain suurempaa mystiikkaa, kun ohjekirja opastaa kääntymään huollon puoleen ? Aiempien viestien mukaan lienee kannen auki saaminen haaste !? Mika on oikea patterin tyyppi?
Re: Patterin vaihto avaimeen
Kiitos nopeasta vastauksesta. Minulla on 2002:n 9-5 avain. Aiempia keskusteluja seuranneena, oletan, että minulla on ns. isompi avain.
Re: Patterin vaihto avaimeen
Nyt lienee sitten patterinvaihtoviikot menossa kun omassakin valitti paristosta. Sama juttu tuli myös toisella avaimella melkein saman tien.
Toisen avaimen luukku oli niin tiukassa että meinas jäädä aukeamtta koko mokoma. Tuntui olevan aika jäykkä tuo muovikynsi.
CR1632 oli tuon avaimessa olevan pariston tyyppi.
Toisen avaimen luukku oli niin tiukassa että meinas jäädä aukeamtta koko mokoma. Tuntui olevan aika jäykkä tuo muovikynsi.
CR1632 oli tuon avaimessa olevan pariston tyyppi.
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Patterin vaihto avaimeen
Toivottavasti ei käy kuten meikäläiselle. Vaihatin pariston
paikallisessa kelloliikkeessä ja en tiiä oisko sitten avain
ollut liian kauan auki ilman paristoa, vai mikä lie tuli, kun sen jälkeen ei sitten
toiminut. Tällä hetkellä ollaan yhden avaimen varassa
Tarvii meinaan sitten molemmat avaimet viedä uudestaan
koodattavaksi kunhan tässä liikkuu Jyväskylän seudulla.
paikallisessa kelloliikkeessä ja en tiiä oisko sitten avain
ollut liian kauan auki ilman paristoa, vai mikä lie tuli, kun sen jälkeen ei sitten
toiminut. Tällä hetkellä ollaan yhden avaimen varassa
Tarvii meinaan sitten molemmat avaimet viedä uudestaan
koodattavaksi kunhan tässä liikkuu Jyväskylän seudulla.
Saab 9-5 2.0 185hv Linear Wagon vm. 2003
Re: Patterin vaihto avaimeen
Neljä kertaa täytyy painaa avausnappia avaimesta, niin avain rupeaa taas toimimaan. =)
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Re: Patterin vaihto avaimeen
Ei se neljä välttämättä riitä tai sitten painelin itse liian tiheään, toinen avain vaati 6 ja toinen meni neljällä, vaihdatin patterit samaan aikaan.LR kirjoitti:Neljä kertaa täytyy painaa avausnappia avaimesta, niin avain rupeaa taas toimimaan. =)
Siihen vaan auton viereen painelemaan avausnappia, kyllä se ennenpitkää herää jos laitteet on ylipäätään enää toimintakuntoiset.
9-5 '02 (Lunastettu), 9-3 SS '03 (Ajossa), KTM 990 Adventure '06 matkamöhkö
Re: Patterin vaihto avaimeen
Jep, on muuten paineltu 1-20 välistä, mutta ei vaan
toimi ei
Ei jaksa enään, tulee peukku kipeäksi

toimi ei
Ei jaksa enään, tulee peukku kipeäksi
Saab 9-5 2.0 185hv Linear Wagon vm. 2003