Vaihdoin äsken 2.3l-koneeseen pyörijän ja virranjakajan kannen. Hajotin vanhan pyörijän ja työnsin vain uuden paikalleen. Sitten vielä napautin sitä laudan läpi kevyesti vasaralla. Pyörijä tuntui olevan varsin tiukasti kiinni tämän jälkeen.
Nyt aloin miettiä, että olisiko tuohon pitänyt laittaa jotain ruuvilukitetta väliin vai pysyykö se ihan noin kuin laitoin sen paikalleen?
Pyörijän vaihto, vaatiiko lukitetta?
Re: Pyörijän vaihto, vaatiiko lukitetta?
Kyllä se siin pysyy, eikä lähe, ennen ku ite sen siitä seuraavan huollon yhteydessä
irti otat. (jos jakajankansi on ehjä, eikä hiili ole kulunut)
Itse huomannut, että ainakin merkkiliikkeessä tahtovat jotakin liimoja sinne laitella.
En tiä mistä johtuu,miks ne sitä sinne laittaa, mutta hankalampi on irrottaa seuraavassa huollossa.(toisaalta mitä välii niinkauan, kun huollot siellä teettää)
irti otat. (jos jakajankansi on ehjä, eikä hiili ole kulunut)
Itse huomannut, että ainakin merkkiliikkeessä tahtovat jotakin liimoja sinne laitella.
En tiä mistä johtuu,miks ne sitä sinne laittaa, mutta hankalampi on irrottaa seuraavassa huollossa.(toisaalta mitä välii niinkauan, kun huollot siellä teettää)
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.