National Performance- Jarrulevyt

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

Firma on olemassa ja toimii luotettavasti. Kyseessä on sen verran uusi puoti, ettei ole vielä saanut aikaiseksi asiallisia (tai minkäänlaisia) nettisivuja. Kuulemma koko toiminta vielä hyvässä rakennusvaiheessa.
Itse olen tilannut heiltä iskarit edelliseen autooni (Opel Omega) sekä kaverin 9-3:een alustasarjan eikä valittamista toimituksen, palevelun tai laadun suhteen. Tilasin puhelimitse, eli kyllä siellä ihan oikeita ihmisiä on langan päässä (045-6388506), ei ainoastaan anonyymejä mailiosoitteita.

Mut kaksi tilausta ei tietysti vielä paljon kerro. Hinnat oli ainakin kohdallaan :P
Aloittavalla tekijällä ei ole paljon varaa ryssiä vaan joka asiakas on otetava tosissaan
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Viime viikonloppuna tuli tuollaisia levyjä hypisteltyä. Velipoika oli 9-5 Aeroonsa tuollaiset uritetut tilannut, hienosti oli toimitus tullut suoraan kotiovelle. Itse levyt näytti myös ihan laadukkailta :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Tilasin tuolta terhakammat iskarit tonttuun. Joten katsotaan miten se hoituu ja sen jälkeen katellaan nuo jarru hommat saman putiikin kanssa.

Asiallista keskustelua ainakin oli myyjän kanssa ja hommakin näyttäs nousevan pystyyn ihan asiallisella tasolla.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Laitoin levytilauksen menemään. Uritetut valitsin. Eräs klubilainen hommas kans moiset 9-5:sa, kuulumma pysähtyy entisiin verrattuna ihan eri tavalla. 8)

Laitan kuvia kunhan saan levyt kotia ja asennettuu ne kunnostamieni ja maalaamieni jarrusatuloiden kans :D Kyselin Greenstuff - jarrupalojen hintoja Sporttiautosta, myyjä tykkäs et kannattaa ennemmin ottaa Redstuffit, eivät kuulemma kulu niin nopeesti ku Greenit, kuluttamatta kuitenkaan levyjä sen enempää ku Greenit ja jarruteho olis heti käytös ilman lämmittelyjä. Kokemuksia?

Hinta on kyl aika saata... suolanen noilla jarrupaloil: n:250 yht joka kulmaan :!:

Onko :saab: isteilla tietoo mistä noita Stuffeja sais edukkaammin Suomesta, vai pitääkö alkaa tilailemaan utomlands?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja AP »

Toinen vaihtoehto on Ferodon palat. Hinta aivan eri luokkaa, ja pitäisi olla hyvät.
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

AP kirjoitti:Toinen vaihtoehto on Ferodon palat. Hinta aivan eri luokkaa, ja pitäisi olla hyvät.
Mites nuo Fedorot pölyää? sinällään pilkun viilaamista, mut ketuttaa ku auton pesee, nii päivän parin jälkeen vanteet on ihan ku ei olis pestykään. Tarkotan nyt kesä aikaa, talvellahan vantee o heti likaset.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja AP »

Pölyämisestä en osaa sanoa, kun ei ole omakohtaisia kokemuksia. Veljellä oli Ferodon palat ex-autossa, ja toimi hyvin.
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Re:

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Sairas95 kirjoitti:Itsellä Brembon "vakio"-jarrulevyt ja GreenStuff-jarrupalat edessä/takana (Varakiri Hakkila). Toimii muuten, mutta jarruttaisikohan vähän "liikaa". Vihreän palan kitkakerroin n. 0,5 ja (punaisen n. 0,42). Selvennykseksi, että jarrutan vasemmalla (automaatti) ja koska poljin on tarkoitettu oikealle jalalle, se ei ole aivan oikella hollilla. Tästä johtuen vasen jalka on polkimella aina vähän ulkosyrjällä, mutta ei haittaa, koska tuntuu, että jarrut "imee" aivan itsestään ja ei tarvitse oikeastaan painaa, vaan riittää, että laskee jalan jarrulle. Jos joutuu täysin pysähtymään, ei pysty aivan nätisti, vaan töksähtää hiukan aina (tosin automaatti)
Kuin on ihminen oikea tai vasenkätinen , niin on myös jalkainen. Voisko olla , että oot oikeajalkainen ja vasemman jalkasi herkkyys ja koordinaatio ei riitä tunnokkaaseen/herkkään jarrutukseen?
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

Saabisti -77 kirjoitti:Laitoin levytilauksen menemään. Uritetut valitsin. Eräs klubilainen hommas kans moiset 9-5:sa, kuulumma pysähtyy entisiin verrattuna ihan eri tavalla. 8)

Laitan kuvia kunhan saan levyt kotia ja asennettuu ne kunnostamieni ja maalaamieni jarrusatuloiden kans :D Kyselin Greenstuff - jarrupalojen hintoja Sporttiautosta, myyjä tykkäs et kannattaa ennemmin ottaa Redstuffit, eivät kuulemma kulu niin nopeesti ku Greenit, kuluttamatta kuitenkaan levyjä sen enempää ku Greenit ja jarruteho olis heti käytös ilman lämmittelyjä. Kokemuksia?

Hinta on kyl aika saata... suolanen noilla jarrupaloil: n:250 yht joka kulmaan :!:

Onko :saab: isteilla tietoo mistä noita Stuffeja sais edukkaammin Suomesta, vai pitääkö alkaa tilailemaan utomlands?
"Eräs Klubilainen" kuittaa :lol: . Taitaa uudet levyt jo kuumottaa pahasti? :lol:
Hyvää kannattaa odottaa...

Joo. Noista National Performance jarrulevyistä muutamien viikkojen kokemuksen perusteella tunnustan, että oli kyllä kannattava hankinta. Vanhat levyt (originaalit tai tarvikelevyt, en tiedä kummat oli...) meni kieroksi, joten vaihtoon...
Aluksi, heti asennuksen jälkeen, oli vaarallisen liukkaat, ennen kuin pinnat alkoi karhentua, ja pito parani parin ensiviikon aikana kunnolla. Tähän mennessä taitaa olla pito parhaimmillaan ja pakko myöntää, että ero vanhoihin on selkeästi havaittavissa. Jarrut oli hyvät aiemminkin, mutta nyt on paremmat. Ei tarvitse paljon muuta kuin tennarin kärkeä vilauttaa.
Jarrupalat on originaalit.
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

Oho! Ovat näemmä avanneet verkkokaupan hiljattain...
http://www.tuningstudio.fi
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

No niin, nyt on jarrut päivitetty: Nationalin uritetut joka kulmalla + Ebc:n Greenstuffit, kyllä nyt pysähtyy :D Ainoo harmi on et noi vinkuu ku jarruttaa hyvin kevyesti esim parkkiin ajettaessa :evil: Asennuksen jälkeen keli oli kuiva, silloin jarrut ei vinkuneet, mut nyt ku tulee vettä, ni kevyesti jarruu painaessa vinkuu...Onkohan tolle vinkimiselle tehtävissä jotain?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja SonmH »

AnttiR kirjoitti:
Sairas95 kirjoitti:Itsellä Brembon "vakio"-jarrulevyt ja GreenStuff-jarrupalat edessä/takana (Varakiri Hakkila). Toimii muuten, mutta jarruttaisikohan vähän "liikaa". Vihreän palan kitkakerroin n. 0,5 ja (punaisen n. 0,42). Selvennykseksi, että jarrutan vasemmalla (automaatti) ja koska poljin on tarkoitettu oikealle jalalle, se ei ole aivan oikella hollilla. Tästä johtuen vasen jalka on polkimella aina vähän ulkosyrjällä, mutta ei haittaa, koska tuntuu, että jarrut "imee" aivan itsestään ja ei tarvitse oikeastaan painaa, vaan riittää, että laskee jalan jarrulle. Jos joutuu täysin pysähtymään, ei pysty aivan nätisti, vaan töksähtää hiukan aina (tosin automaatti)
Kuin on ihminen oikea tai vasenkätinen , niin on myös jalkainen. Voisko olla , että oot oikeajalkainen ja vasemman jalkasi herkkyys ja koordinaatio ei riitä tunnokkaaseen/herkkään jarrutukseen?
Ja jarruja on tehostettu... se vaikuttaa asiaan.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Tonnarissa ne vihreet ei oikeen pelaa, kuumenee helposti liikaa. Etulevyt on ehkä hieman alimitotettu. Vanteet kestää puhtaantana puol päivää. Punasia ehkä vois kokeilla. Jurid palat tuntuu olevan kans hinnoissaan, 150e ois pelkät etupalat.
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4993
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Tuha »

JouniCSE kirjoitti:Tonnarissa ne vihreet ei oikeen pelaa, kuumenee helposti liikaa. Etulevyt on ehkä hieman alimitotettu. Vanteet kestää puhtaantana puol päivää. Punasia ehkä vois kokeilla. Jurid palat tuntuu olevan kans hinnoissaan, 150e ois pelkät etupalat.
Siis eikö ne kestä normiajossa vai?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Tomsson
"Hirsch"
Viestit: 725
Liittynyt: Ti Heinä 31, 2007 17:59
Paikkakunta: Nakkila

Re: National Performance- Jarrulevyt

Viesti Kirjoittaja Tomsson »

Siis täh. Radallako GreenStuffit suttaa puolessa päivässä vanteet? Kuumenenisongelmasta niin vois päätellä. Toisaalta puoli päivää on 12h ja siinä ajassa ehtii ajamaan paljon. Monesti en aja lainkaan kolmeen puoleen päivään.
Omani ostin kyllä ihan peruskäyttöön ja suurin syy oli, että vanteet pysyis vähän pidempään puhtainta. Nationalin mustat uralaikat on levyinä.
Toivottavasti eron huomaa kahden markan tarvikepaloihin :?
9-3 2.0t | Talvilook BSR stg2 #3630 Soita ihmeessä, jos kysyttävää Saab-projekteistani 050-3428322
The green in the grass and the red of our Saab's, are the colours of stardust.
Vastaa Viestiin