kytkimen väliputki
kytkimen väliputki
Saakohan tuota väliputkea ostaa, muuta kuin merkkiliikkeestä? Mitä maksaa ?
Re: kytkimen väliputki
Niin, tarkoitin siis pääsylinterin ja työsylinterin välistä putkea.
Re: kytkimen väliputki
Miksi ei merkkiliikkeen letku kelpaa, maksoi muistaakseni ~40e, siihen hintaan en "samanlaista" tarvikelutkua laittaisi, metallipunos onkin sitten asia erikseen.
Tarviketta voit kysellä mm. PCS:ltä, http://www.pro-carservice.com/
-Sami
Tarviketta voit kysellä mm. PCS:ltä, http://www.pro-carservice.com/
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: kytkimen väliputki
Minä teetätin joku vuosi sitten paikallisessa hyd.liikkessä uuden letkun. Teräspunos.
Vanhasta otettiin "päät" ja liitettiin uuteen letkuun.Ne on prässäämällä kiinni. Entinen kangaspäällysteinen räjähti
Uudella letkulla kytkimen tunto parani huomattavasti
Tais maksaa 15 eke ja aikaa meni 10 minsaa 
Vanhasta otettiin "päät" ja liitettiin uuteen letkuun.Ne on prässäämällä kiinni. Entinen kangaspäällysteinen räjähti



9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: kytkimen väliputki
Kait se on paras teettää sellainen metallipintainen. Kiitos neuvoista.
Re: kytkimen väliputki
Putken monimuotoisuuden vuoksi en ainakaan minä nää mitään järkeä "teettää" em. putkea.
Putkihan maksaa merkkiliikkeessä n. 40e jossa kaikki yhdysputken osat metalliosineen uutta joten miksi ostaisi RANETETUN yhdysputken.
Nämä "uudenvuosikerran" putket kestää aivan varmaan isältä pojalle joten miksi teettää jotain ranetuksia??
Putken vaihtotyö myös on hyvin mielenkiintoinen jossa pienetkin virheet voi teettää hyvinkin paljon SADATTELUA!!
Joten vain TÄLLÄKERTAA alkuperäisosaa kehiin, niin hyvää tulee ja tosiaan kestää pojalle ilman suurempaa sulamista!

Putkihan maksaa merkkiliikkeessä n. 40e jossa kaikki yhdysputken osat metalliosineen uutta joten miksi ostaisi RANETETUN yhdysputken.
Nämä "uudenvuosikerran" putket kestää aivan varmaan isältä pojalle joten miksi teettää jotain ranetuksia??
Putken vaihtotyö myös on hyvin mielenkiintoinen jossa pienetkin virheet voi teettää hyvinkin paljon SADATTELUA!!
Joten vain TÄLLÄKERTAA alkuperäisosaa kehiin, niin hyvää tulee ja tosiaan kestää pojalle ilman suurempaa sulamista!


46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Re: kytkimen väliputki
Juuri näin! Saabilta orkkisputki/letku on myös erilaista materiaalia kuin vanha alkuperäinen eli voi kestää kauemmin kuin 15 vuotta...
Omasta vanhasta tonnarista sama putki/letku meni, kun auto täytti 14 vuotta... 


Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Re: kytkimen väliputki
Hyvä jva. Putki tehdään TERÄSPUNOSLETKUSTA alkuperäisin liittimin. Siis ei mitään virityksiä.Jotkut merkkiliikeet (saabin) käyttää samaa systeemiä, johtuen halvemmasta hinnasta ja paremmasta materiaalista. Jos paikkakunnalta löytyy asiansa osaava liike, niin vanha letku mukaan ja kohta kotio entistä ehompi uusiJ.V.A kirjoitti:Putken monimuotoisuuden vuoksi en ainakaan minä nää mitään järkeä "teettää" em. putkea.
Putkihan maksaa merkkiliikkeessä n. 40e jossa kaikki yhdysputken osat metalliosineen uutta joten miksi ostaisi RANETETUN yhdysputken.
Nämä "uudenvuosikerran" putket kestää aivan varmaan isältä pojalle joten miksi teettää jotain ranetuksia??
Putken vaihtotyö myös on hyvin mielenkiintoinen jossa pienetkin virheet voi teettää hyvinkin paljon SADATTELUA!!
Joten vain TÄLLÄKERTAA alkuperäisosaa kehiin, niin hyvää tulee ja tosiaan kestää pojalle ilman suurempaa sulamista!![]()

Edit.Alkuperäisten liittimmien letkun päissä on oltava ehjät !
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333