Saab 9-5 Aero 2.3 TS Wagon
Moi.
manuaalin lukeminen auttoi, homma on nyt kunnossa, jätin ECON asennon talvea vasten.
SIDistä kysymys.
Onko Suomessa Aero 2.3 TS Wagon mallissa ollut valittavana SID1 tai SID2 ?
Just huomasin on vain 4 funktiota, SID2ssa ois 8 ? Onko muuta eroa SIDeissä?
Voiko olla niin jos SID 2 on AEROssa vakiona, että se ois korvattu joskus SID1llä ?
manuaalin lukeminen auttoi, homma on nyt kunnossa, jätin ECON asennon talvea vasten.
SIDistä kysymys.
Onko Suomessa Aero 2.3 TS Wagon mallissa ollut valittavana SID1 tai SID2 ?
Just huomasin on vain 4 funktiota, SID2ssa ois 8 ? Onko muuta eroa SIDeissä?
Voiko olla niin jos SID 2 on AEROssa vakiona, että se ois korvattu joskus SID1llä ?
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
Taidat sairastaa nyt sitten saabismia.. Tiedän tunteen.. tekis mieli vaan koko ajan olla tienpäällä.. Onneksi olkoon! Me kai nähdään sun kiesi sit jossain tapahtumissa. Tai onko sulla kuvia siitä??
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Lexus GS 300
Moi Make,
kunhan päästään pois täältä Italiasta niin Oulun suunnalle tullaan.
Koitan laittaa kuvan jonnekkin verkkoon, voiko uploadata tänne Foorumiin ?
Oliko tietoa kellään SID1/2 vakio Aerossa ?
kunhan päästään pois täältä Italiasta niin Oulun suunnalle tullaan.
Koitan laittaa kuvan jonnekkin verkkoon, voiko uploadata tänne Foorumiin ?
Oliko tietoa kellään SID1/2 vakio Aerossa ?
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
9-3SE:ssä myös vakiona SID2, mutta mun Saksan tuonti-SE:ssä on SID1. Kateellisena pitää tietysti sanoa että ne kaikki SID2:n toiminnot on hyödyttömiä!!!
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ciao
SID 2 ei siis muulta osin ole erilainen kuin 4 laskentaa lisää ?
Tuohan ei paljon ajamisen nautintoa tapa.
Ajattelin kyllä kiusata myyjää vielä että olisiko se vaihdettu joskus aiemmin, ja mennyt SID 1 kakkosen tilalle.
Tuolla Saksassa Aerossa SID1 viitaisi että voisi se täälläkin olla sitten "vaan" SID1, ei näistä saa selvää....
SID 2 ei siis muulta osin ole erilainen kuin 4 laskentaa lisää ?
Tuohan ei paljon ajamisen nautintoa tapa.
Ajattelin kyllä kiusata myyjää vielä että olisiko se vaihdettu joskus aiemmin, ja mennyt SID 1 kakkosen tilalle.
Tuolla Saksassa Aerossa SID1 viitaisi että voisi se täälläkin olla sitten "vaan" SID1, ei näistä saa selvää....
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Kannattaa talvellakin pitää ACC:ssa "AUTO" -toiminto päällä. Ja miksi? No siksi, että jos ei käytä ilmastointia koko talvena, voivat ilmastoinnin tiivisteet alkaa falskaamaan ja sen jälkeen järjestelmässä ei ole tarpeeksi kylmäainetta ilmastointi ei toimi kunnolla kesällä.NeroSaab kirjoitti:Moi.
manuaalin lukeminen auttoi, homma on nyt kunnossa, jätin ECON asennon talvea vasten.
Näin ovat mulle kertoneet Länsiautossa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Moi,
tuo on totta, täällähän talvellakin on "kuumia" päiviä jolloin ACta käytän.
Olin ymmärtäväni ohjeesta että Econ asennossa säädetään automaattisesti lämpötilaa,
ja AC menee päälle jos lämpötila niin vaatii,,,
taisin ymmärtää väärin...vai miten ECON oikein toimii ?
Käyttääkö ECON asento ACtä koskaan päällä ?
Aamuisin on jo "vain" 10-13 astetta jolloin ACn kanssa käynnistäminen hmmm onko siinä mitään haittaa, vai kannattaako säästää bensaa niinkuin Manuaalissa sanottiin.
Bensan säästö sinänsä autossa joka kuluttaa 13l/100 .....
tuo on totta, täällähän talvellakin on "kuumia" päiviä jolloin ACta käytän.
Olin ymmärtäväni ohjeesta että Econ asennossa säädetään automaattisesti lämpötilaa,
ja AC menee päälle jos lämpötila niin vaatii,,,
taisin ymmärtää väärin...vai miten ECON oikein toimii ?
Käyttääkö ECON asento ACtä koskaan päällä ?
Aamuisin on jo "vain" 10-13 astetta jolloin ACn kanssa käynnistäminen hmmm onko siinä mitään haittaa, vai kannattaako säästää bensaa niinkuin Manuaalissa sanottiin.
Bensan säästö sinänsä autossa joka kuluttaa 13l/100 .....
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Niin mullakin sen jälkeen, kun yhden talven pidin ilmastointia ECON:lla, ja eipä se sitten kesällä pelittänyt kunnolla vaikka sitä olisi tarvinnut No onneksi kattoluukku sentään pelastaa maantieajossa, mutta kaupunkiajossa kattoluukusta ei ole pahemmin hyötyä kesäkuumallaMimmi kirjoitti:Minulla on kyllä aina AUTO päällä, siis myös talvella.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
osto tarina jatkuu, jos ketään kiinnostaa ...
ostin siis tuon saabin ja siinä oli alla 235-40 /17 Falken kumit, uudet.
Ajattelin ja sainkin palautetta että ne on ihan asialliset.
Nyt sitten viimeisiä papereita rekisteröintiä varten (siis Italiassa, papereita paljon ja italian kielellä) kysyin että onko tuo ihan ok että olette myyneet mulle auton renkailla joita ei mainita rekisteriotteessa (täällä pakollinen) ?
No, olivat myyneet. Noin 20minuuttia kestäneen kirjoitushomman jälkeen odottelin 4 tuntia (siinä pakollinen lounasaika välissä) kuinka ISO BMW diilerin koko henkilökunnan läpikäyneenä tämä heidän oma myyjä luovutti oman alfansa mulle kun eivät saaneet siihen uusia renkaita alle eikä edellinen omistaja tuonut hyväksyntä dokumenttia.....
Nyt auto on edelleen siellä, myyjä koittaa korjata omaa virhettänsä, ja jne.
Pyysin että joka tapauksessa nuo Falkenit jää mulle koska olin ne jo ostaneet, mutta meinas käydä kimppuun
ostin siis tuon saabin ja siinä oli alla 235-40 /17 Falken kumit, uudet.
Ajattelin ja sainkin palautetta että ne on ihan asialliset.
Nyt sitten viimeisiä papereita rekisteröintiä varten (siis Italiassa, papereita paljon ja italian kielellä) kysyin että onko tuo ihan ok että olette myyneet mulle auton renkailla joita ei mainita rekisteriotteessa (täällä pakollinen) ?
No, olivat myyneet. Noin 20minuuttia kestäneen kirjoitushomman jälkeen odottelin 4 tuntia (siinä pakollinen lounasaika välissä) kuinka ISO BMW diilerin koko henkilökunnan läpikäyneenä tämä heidän oma myyjä luovutti oman alfansa mulle kun eivät saaneet siihen uusia renkaita alle eikä edellinen omistaja tuonut hyväksyntä dokumenttia.....
Nyt auto on edelleen siellä, myyjä koittaa korjata omaa virhettänsä, ja jne.
Pyysin että joka tapauksessa nuo Falkenit jää mulle koska olin ne jo ostaneet, mutta meinas käydä kimppuun
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
no niin, jatkan monologia,
renkaat vaihdettu:
edessä alla Michelin Pilot Sport 225 /45 70 91Y , toisesta puuttuu nopeus leima, ei vissiin ollut muuta hyllyssä
takana Goodyear Eaglet sama koko kuitenkin Wllä.
Vanteen reunat naarmuja täynnä, tasapainot hakattu melkein kiinni vanteen reunaan (siis ei ihan) , eikö näissä vois käyttää liimapainoja kin, siis vanteet ne kolmipuolaiset hienot saabin omat AEROmallit.
EI Falkeneita mukana.
No, auto kulkee, se kai on pääasia.
renkaat vaihdettu:
edessä alla Michelin Pilot Sport 225 /45 70 91Y , toisesta puuttuu nopeus leima, ei vissiin ollut muuta hyllyssä
takana Goodyear Eaglet sama koko kuitenkin Wllä.
Vanteen reunat naarmuja täynnä, tasapainot hakattu melkein kiinni vanteen reunaan (siis ei ihan) , eikö näissä vois käyttää liimapainoja kin, siis vanteet ne kolmipuolaiset hienot saabin omat AEROmallit.
EI Falkeneita mukana.
No, auto kulkee, se kai on pääasia.
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
aluissa
Aluvanteissa ainakin täällä pohjolassa liimataan painot kiinni. Sullahan kivasti on renkaat kahta eri merkkiäkin
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
jes eiku si grazie.
Ovat ainakin samalla akselilla samat ....
No, niin ajattelinkin että perkele, sanottuani sen huoltopäällikölle ( ),
huomasin että kaikki uudet BMWt 730d myöten esittelytilan lattialla oli pompotettu lyijyt vanteent reunaan ..... oho ... Suomipoika näin oppii.
Otan kuvan ja saatte ihastella ,,,, kippis.
Ovat ainakin samalla akselilla samat ....
No, niin ajattelinkin että perkele, sanottuani sen huoltopäällikölle ( ),
huomasin että kaikki uudet BMWt 730d myöten esittelytilan lattialla oli pompotettu lyijyt vanteent reunaan ..... oho ... Suomipoika näin oppii.
Otan kuvan ja saatte ihastella ,,,, kippis.
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
moi, 95T,
jos kompura lähtee +13C käyntiin ECONilla niin mulle se kävis oikein hyvin, vai mitä tarkoitit ettei sitä (ECON) tarvi koskaan käyttää.
Näillä korkeuksilla ACtä käytetään kyllä paljon eli ei se talveksi seisomatta jäis, joka tapauksessa, mielipiteitä kehiin ...
Lyijypainot olis mullekin ok, ajattelin vain että olis noissa renkaissa liimapainoillekin tilaa ja paikkaa, ja sitä oikeastaan tarkoitin että nuo lyijyt oli niin surkeesti laitettu että yks jo lähti kotio tulessa vauhdissa irti.
Eli ny ei oo niitäkään kaikkia....
jos kompura lähtee +13C käyntiin ECONilla niin mulle se kävis oikein hyvin, vai mitä tarkoitit ettei sitä (ECON) tarvi koskaan käyttää.
Näillä korkeuksilla ACtä käytetään kyllä paljon eli ei se talveksi seisomatta jäis, joka tapauksessa, mielipiteitä kehiin ...
Lyijypainot olis mullekin ok, ajattelin vain että olis noissa renkaissa liimapainoillekin tilaa ja paikkaa, ja sitä oikeastaan tarkoitin että nuo lyijyt oli niin surkeesti laitettu että yks jo lähti kotio tulessa vauhdissa irti.
Eli ny ei oo niitäkään kaikkia....
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...
Saab 9/2000 Aero Wagon Musta