Auttakaa te viisaammat nyt minua pöteröö joka ei ymmärrä näistä tietokoneista mitään.
Asensin kameran mukana tulleen siirto-ohjelman koneelle,ja toimi hienosti
kun tökkäs piuhan kiinni niin kuvat/videot siirtyi hienosti koneelle.
Mutta joku aika sitten maailma synkkeni ohjelma ei enää pelaa kun kytkee kameran koneeseen ei ohjelma aukea.Se ei tunnista enää kameraa kuvien siirto ei onnistu,kun klikkaa kamerat ja skannerit
niin skannerin kuva ja nimi jollottaa ruudulla mutta kameran kuva ja nimi on hävinnyt.
Olen yrittänyt asentaa ohjelmaa uudestaan asennuus sujuu mielestäni ok
mutta kameran kuva ja nimi ei ilmesty ruudulle skannerin viereen.
Sitten tein järjestelmän palautuksen aikaan ennen vikaa mutta ei auta.
Seikkailin myös jossain vian määritys sivuilla siellä luki jossain vaiheessa että kytketty laite toimii normaalisti mulla oli sillon kamera kiinni konessa
ja laitetta ei voi lisätä koska järjestelmä ei tunnista laitetta,skanneri pelaa.
Tilanne on tosi ongelma sillä pennut on nyt loma reissulla joten ei voi
niitä syyttää että rikoitte koneen,tää aparaatti vie joka päivä useita tunteja aikaa näihin korjaus yrityksiin ja alkaa jo aiheuttaa terveys ongelmia.Hermot on riekaleina,ruokahalu menny,unettomuus,seksuaalinen halu/kyky on kadonnu ( ei auta edes venäjältä salakuljetettu viakra),hiusten lähtö.Ja paine kasvaa koko
ajan pennut saapuu muutaman päivän kuluttua,jos kone ei sillon pelaa niin ..........
Kuten huomaatte tilanne on vakava siis jos joku saa tästä jotain tolkkuu
ja voi auttaa otan vihjeitä kiitollisena vastaan.
Vai pitäsköhän panna se viimenen suunitelma käytäntöön eli kantaa koko
përkeleen toosa roska lootaan,onkohan näistä tehty sen takia kannettavia
että ne olis helpompi kantaa roskikseen.
Ja sitten sanois vaan pennuille että se meni rikki ja vein roskikseen.
Eli mulla tää kone on kannettava ja siinä win. xp ja kamerassa ja ohjelmassa lukee konica.
ps yksi "kaveri" sano että sun pitäs asentaa usb uudestaan. Minä
kiitin ja sanoin kokeilevani mutta tosi asiassa en ymmärtäny sanaakaan
eli suomentakaa jos tässä on joku semmonen juttu.
apuuva !!
-
- Matalapaineturbo
- Viesti:
Se USB Driveri todennäköisesti löytyy siltä Konican asennus CD:ltä.
Oma kamera merkkiä Sony, jonka asennus levyn kotelossa lukee
"Includes Sony USB driver" = sisältää Sony USB ohjaimen.
Mullakaan toi siirto ei aina käynnisty automaattisesti kun kameran kytkee koneeseen, vaan pitää klikata työpöydältä sitä siirto-ohjelman kuvaketta.
Muuta en osaa tähän hätään neuvoa.
Mullakaan toi siirto ei aina käynnisty automaattisesti kun kameran kytkee koneeseen, vaan pitää klikata työpöydältä sitä siirto-ohjelman kuvaketta.
9000 CS 2.3t
-
- Matalapaineturbo
- Viesti:
Niin ja käyt ensin poistamassa Ohjauspaneelin Lisää/poista sovellus kohdasta sen entisen USB ohjaimen ja sitten vasta asennat uudelleen.mikvil kirjoitti:Se USB Driveri todennäköisesti löytyy siltä Konican asennus CD:ltä.
9000 CS 2.3t
joo
Kyllä sinne alas tulee se nuoli kun sitä klikkaa niin se kysyy mikä laite poistetaan turvallisesti.Mutta minä en oo tajunnu tehdä tätä eli
oon vaan nykässy piunan irti.Nyt kokeilin poistaa laitteen turvallisesti mutta eihän se nyt enää auta.Pystyykö tän korjauksen tekee tämmönen puu pää kun ei vielä noista ohjeista oikein tajuu miten pitäs toimii.
oon vaan nykässy piunan irti.Nyt kokeilin poistaa laitteen turvallisesti mutta eihän se nyt enää auta.Pystyykö tän korjauksen tekee tämmönen puu pää kun ei vielä noista ohjeista oikein tajuu miten pitäs toimii.
Eli asenna USB uudestaan ;
control panel -> system -> hardware välilehti -> device manager
Sieltä Universal Serial Bus Controllers, poista kaikki tämän alla olevat "kuvakkeet" hiiren oikealla napilla ja valitsemalla uninstall
Boottaa kone, USB asentunee automaagisesti uusiks.
control panel -> system -> hardware välilehti -> device manager
Sieltä Universal Serial Bus Controllers, poista kaikki tämän alla olevat "kuvakkeet" hiiren oikealla napilla ja valitsemalla uninstall
Boottaa kone, USB asentunee automaagisesti uusiks.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
kiitos
Kiitoksia avusta kaikille nyt pelaa uskalsin ajaa usb ajurit alas,ja käynnistin koneen uudelleen xp ajo ne uusix ja nyt tunnistaa kameran.
Vika lienee ollu siinä että revin kameran irti koneesta ilman koneen lupaa
nyt kyllä klikkaan nuolta jossa lukee irrota laite turvallisesti ja pyydän koneelta luvan irrottaa kamera.Onneksi xp ajaa ite ajurit ja tunnistaa laitteet kameran ja skannerin.Ovat tainneet ottaa huomioon suunnittelussa että osa käyttäjistä on tälläsiä tumpeloita.
Vika lienee ollu siinä että revin kameran irti koneesta ilman koneen lupaa
nyt kyllä klikkaan nuolta jossa lukee irrota laite turvallisesti ja pyydän koneelta luvan irrottaa kamera.Onneksi xp ajaa ite ajurit ja tunnistaa laitteet kameran ja skannerin.Ovat tainneet ottaa huomioon suunnittelussa että osa käyttäjistä on tälläsiä tumpeloita.