Tässä on jo kaksi ko. firman asiakasta kirjoittanut kokemuksiaan jälkilaskutuksesta. Jos minä oikein ymmärsin niin molemmilla rahan kinuaminen on loppunut kun asiaa on alettu penkomaan tarkemmin. Mitä se kertoo puljun toiminnasta? Minulle ainakin tulee näiden tapausten perusteella se kuva että laitetaan nyt vaan laskua perään ja kopaistaan että maksaako se tyhmä. Kai ne rahat perittäisiin lopulta vaikka väkisin jos laskulle olisi oikea peruste?
Mökin omistaja meitäkin yritti rahastaa, eikä edes siivouksesta ollut kyse ja keissi ei kyllä hänen kannaltaan lähempää tarkastelua kestä.
Hiihtolomavinkkejä vko 8
-
- "Hölösuu"
Re: Hiihtolomavinkkejä vko 8
9000CS 2,3
http://www.lumitykki.net/forum/index.ph ... opic=16558
Aika perinteistä. Nuoria varsinkin on helppo "ruuvata" maksamaan. tuolla heidän fiiliksiä samanlaisesta toiminnasta jos kiinnostaa lukea.
Aika perinteistä. Nuoria varsinkin on helppo "ruuvata" maksamaan. tuolla heidän fiiliksiä samanlaisesta toiminnasta jos kiinnostaa lukea.
-
- "Aero"
Joo, ehkä lähti mopo käsistä:) Toisilla on sitten huonoa tuuria. Olemme itse vuokranneet lähemmäs 20-kertaa mökin finfunin kautta ilman yhtään jälkilaskua.
Tavaraa on hajonnut, pääsääntöisesti lasten toimesta, mutta ne on kuitattu: vahinkoja sattuu nimikkeellä. Viimeksi hajosi tv-tasosta lasi kun 1.5 vuotias vahingossa hieman nojasi siihen. Tästä omistaja oli, luonnollisesti, erittäin pahoillaan. Asiassa olisi voinut käydä huonosti ja hän joutua itse maksumieheksi.
Eräänä jouluna hajosi kiukaasta vastus ja laitoin joulupäivän iltana omistajalle tekstarin, että josko saataisiin kuntoon ensimmäisenä arkipäivänä. Hän soitti ja saapui puolentunnin kuluttua paksujen hanskojen ja uuden vastuksen kanssa:)
Meillä tällaisia kokemuksia. On varmasti totta, että varsinkin "nuoriso" saattaa saada helpommalla laskun peräänsä. Ei vaan, totuus taitaa olla, että omistajien toiminnassa tässä on moittimista ei niinkään itse organisaation.
Tavaraa on hajonnut, pääsääntöisesti lasten toimesta, mutta ne on kuitattu: vahinkoja sattuu nimikkeellä. Viimeksi hajosi tv-tasosta lasi kun 1.5 vuotias vahingossa hieman nojasi siihen. Tästä omistaja oli, luonnollisesti, erittäin pahoillaan. Asiassa olisi voinut käydä huonosti ja hän joutua itse maksumieheksi.
Eräänä jouluna hajosi kiukaasta vastus ja laitoin joulupäivän iltana omistajalle tekstarin, että josko saataisiin kuntoon ensimmäisenä arkipäivänä. Hän soitti ja saapui puolentunnin kuluttua paksujen hanskojen ja uuden vastuksen kanssa:)
Meillä tällaisia kokemuksia. On varmasti totta, että varsinkin "nuoriso" saattaa saada helpommalla laskun peräänsä. Ei vaan, totuus taitaa olla, että omistajien toiminnassa tässä on moittimista ei niinkään itse organisaation.
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Jos Vuokatti tai Ukko-Halla kiinnostaa, niin voin antaa vinkkiä mökeistä. Tosin taitaa olla hiihtolomaviikot jo aika hyvin myytyjä..
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
-
- "Hölösuu"
Sen minä sanon niille jotka menee noita jopa kymmeniä vuosia vanhoja mörskiä vuokraamaan että kiinnittää huomiota siihen pykälään missä lukee että "vuokralainen on velvollinen ilmoittamaan heti vuokraisännälle jos mökissä tulee jotain poikkeavaa lomaviikon aikana" vai miten se olikaan siihen muotoiltu. Nimittäin kun se vuokraisännän silmäterä on seissyt siinä sukupolvelta toiselle kuusten katveessa kesät talvet niin siellä on jos jonkinlaista sanomista (jotka "on" tietenkin sitten tulleet juuri SEN lomaviikon aikana) ja joita nämä kyllä mielellään korjauttaisivat asiakkaan laskuun että mörskä pysyy priimakunnossa. On kosteusvauriota ja vuotoja siellä sun täällä, ihan selvistä rakennusvirheistä johtuvia vahinkoja ja vastaavaa. Eli täydellinen kuntokartoitus sinne niinkuin olisitte kämppää ostamassa. Ja sittenkin vielä mieluummin jättää vuokraamatta.
9000CS 2,3
Niin muuten tuo Pyhä-Luosto alue on kanssa ihan hyvä paikka hiihtoloman viettämiseen,en sitten siitä tiedä että onko vielä mökkejä vapaana siellä
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Kiitoksia vinkeistä. Päätimme tällä kertaa lähteä Ounasvaaralle. Suurelta osin sen takia että matkustaminen kätevämpää ja tarjolla monenlaista aktiviteettia, kaupunkikin lähellä. http://www.ounasvaaranlakituvat.fi/ Olisko näistä kokemuksia ja alueesta yleensä ?