Tämä menee nyt vähän ohi aiheen, mutta pitää kuitenkin kysyä
Mistäpäin ruotsia saa ostettua noita downpipeja. Tiedän jo tietysti speedpartsin, mutta haluaisin kuulla myös muita viripaikkoja. Minun olisi nyt vain helppo ostaa jotain sieltä, kun serkkuni on tulossa käymään ruotsista. Ja downpipen ostoa olen ajatellut jo jonkin aikaa.
Miköhän mahtaa olla speedpartsin toimitusaika niiden kotimaassa?
saabisti900 kirjoitti:Tämä menee nyt vähän ohi aiheen, mutta pitää kuitenkin kysyä
Mistäpäin ruotsia saa ostettua noita downpipeja. Tiedän jo tietysti speedpartsin, mutta haluaisin kuulla myös muita viripaikkoja. Minun olisi nyt vain helppo ostaa jotain sieltä, kun serkkuni on tulossa käymään ruotsista. Ja downpipen ostoa olen ajatellut jo jonkin aikaa.
Nyt ois toi CATCO katalysaattori 3" rööreillä. Mitä downpipee suosittelette?
JT:llä on se satsi jossa on adapteripalikka että voi pitää alkuperäisen loppupään. PCS:tä ilmeisesti saa? (joo oli toi katti sen verta halpa että piti ostaa erikseen..
saabisti900 kirjoitti:Tämä menee nyt vähän ohi aiheen, mutta pitää kuitenkin kysyä
Sprintinkiä harrastavan henkilön kommentti -> Oulusta pohjolan kumista saa lämmön kestävää esim 3-4" joustavaa putkea jota voi käyttää downpipen tilalla ja maksaa 10x vähemmän kuin downpipe metallista. Sprintistit käyttävät kuulema tätä tekniikkaa autoissaan.
Ainoa kysymysmerkki on miten sen kiinnittää ahtimeen ja kattiin ...