...
Ihan samanlainen korkeussäätö näyttäisi olevan kuin og9-3:ssakin ja säätöalue myöskin

Ilmeisesti vuosimalleissa on sitten tosiaan eroja. Ainakin -95 ja -96 mallin 900:ssa on sellainen teleskooppinen keppi jolla säädetään yhdellä liikkeellä korkeus. Omassani (-01 OG9-3) on taas ns. pumpattava kahva. Myös kahva on täysin erimallinen.NG900T kirjoitti:Näköjään vuosimallieroja on paljon, oli tuossa mun 900 -95:ssa penkin korkeussäädön kaffa erilainen kuin 9-3:ssa.
Vertailu pitäis suorittaa 900-98 ja 9-3-98 välillä.
Ok, kiitos vahvistuksesta. En vaan mistään löytänyt Airbag-tekstejä vaikka kuinka etsin. Myöskään matkustajan edessä ei ole mitään tekstiä, siellä ei sitten aina taida bägiä olla?Selvennetään: Jokaisessa 9-3:ssa vakiona. Sivuturvatyynyt olivat nimenomaan yksi (eikun siis kaksi tai miten monena komponenttina ne onkaan laskettu) niistä 1099 uudistuksesta 9-3 vs. 900.
Onko esim. M98 9-3:ssa ja 9-5:ssä samat jakkarat, kun ainakin äkkiseltään siltä näyttää.Juha96 kirjoitti:9-3:n ensiesitteen (joka nyt sattui käteen) mukaan etuistuimet ovat leveämmät ja mukavammat kuin 900:ssa eli siinä taas muutama uudistus.
Kysymystä tähän liittyen, haulla en onnistunut löytämään.NG900T kirjoitti: -ACC ohjausyksikkö (painikkeiden merkinnät)
...ja se suojana oleva muoviosa ja tietysti myös se tarra siinä lasketaan, joka ilmoittaa airbägistä...9-5T kirjoitti:tyynyt, mutterit, johdot, liittimet, johdonpidikkeet, anturit yms.Juha96 kirjoitti:Sivuturvatyynyt olivat nimenomaan yksi (eikun siis kaksi tai miten monena komponenttina ne onkaan laskettu) niistä 1099 uudistuksesta 9-3 vs. 900.
Ei liity varsinaisesti asiaan, mutta kysyn kun tiedät kuitenkin.Mimmi kirjoitti:Silloin penkit olisivat samalla varaosanumerolla.
Näinhän siinä varmaan sitten juu käy. Mutta olenko TÄYSIN hakoteillä tuon käsityksen kanssa, että jossain autossa olisi penkissä/turvavyön lukossa antureita aihetta silmällä pitäen.?Mimmi kirjoitti:Pelkääjän bägigin räjähtää samaan aikaan, oli siinä istujaa tai ei.