9-5T kirjoitti:kylla
vaadi uudet sitten, ei sekundaa saa myydä

9-5T kirjoitti:kylla
9-5T kirjoitti:saabracing kirjoitti:9-5T kirjoitti:kylla
vaadi uudet sitten, ei sekundaa saa myydäen usko että minun ikävyydelläni kiinan kumeista saa pyöreitä. Halvempia ostaessa ei vaatimukset voi olla korkealla ja siksi ostankin ensi kerralla tilapäiseen halpaan autoon halvimmat pyöreät renkaat. Rengasasioissa osaan vaatia ja olen "ostanut" X merkin johtajalta Y merkin nastarenkaat ilman kuluja.
Fighter uusiotalvirengas oli sen verta kokemus, että lasken enään ainoaksi halparenkaaksi ainoastaan Ekoturbon, jos sitä nyt enään on olemassa. -48 raitaa pakkasta ja voisin väittää, että 3 kilometrin ajon jälkeen ne olivat edelleen soikeat. Noissa "Taistelijoissa" oli niin kiva ominaisuus, että -20 pakkasessa (ja siitä kovemmissa) vähintään ensimmäinen kilometri on nimismiehen kiharaa vaikka tie oli tasainen. Ekoturboista katosi kantikkuus ennen ensimmäistä risteystä, kun kotoa lähti ajamaan eli siinä 200 metrin matkalla.9-5T kirjoitti:Itse olen tottunut huippurenkaisiin joten oli yllätys ettei halvimmat ole edes pyöreitä.
Ihan hyvä rengas. Hieman pehmeä/löysä ajettava. Kuluu nopeasti. Mutta muuten hyvä kummi. Eikä tosiaan pelkää vettä.saabracing kirjoitti:Goodyear
HydraGrip
195/65 R15 91H jäännösvarasto
66,80 kpl
rengasonlinestä
ei oo enää pahan hintanen.