Kojelaudat samanlaiset kaikissa tonnareissa?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Dicksie
"Koeajolla"

Kojelaudat samanlaiset kaikissa tonnareissa?

Viesti Kirjoittaja Dicksie »

Noniin, eli hartaan etsinnän jälkeen olen pelkästään löytänyt kuvia jotka todistaisivat että kojelaudat ovat täsmälleen samanlaisia kaikissa tonnareissa, ainakin 1988-1995. Onko niin että niissä on myös kaikki kiinnikkeet samoissa paikoissa?
Kun asia on niin että saabista pöllittiin soitin ja samalla varkaat ajatteli että miksei revittäisi vähän kojelautaa mukaan myös, tämä siis -88:n tonnarista. Nyt on tajuton jahti löytää käyttökelpoista kojelautaa vanhan tilalle ja vahvistus siitä että kaikkien mallien kojelaudat käy helpottaisi aivan älyttömästi tätä sählinkiä.
9000LPT
"Hölösuu"

Re: Kojelaudat samanlaiset kaikissa tonnareissa?

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Dicksie kirjoitti:Noniin, eli hartaan etsinnän jälkeen olen pelkästään löytänyt kuvia jotka todistaisivat että kojelaudat ovat täsmälleen samanlaisia kaikissa tonnareissa, ainakin 1988-1995. Onko niin että niissä on myös kaikki kiinnikkeet samoissa paikoissa?
Kun asia on niin että saabista pöllittiin soitin ja samalla varkaat ajatteli että miksei revittäisi vähän kojelautaa mukaan myös, tämä siis -88:n tonnarista. Nyt on tajuton jahti löytää käyttökelpoista kojelautaa vanhan tilalle ja vahvistus siitä että kaikkien mallien kojelaudat käy helpottaisi aivan älyttömästi tätä sählinkiä.
Koetaulun etulevy vaihtuu uudemman malliseksi CS:n myötä. Myös muissa malleissa myöhemmin. Sopii kylläkin ristiin vanhempien kanssa, mutta hätävilkun katkaisija on uudemmissa etulevyssä kiinni.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
fbl364
"Turbo"

Re: Kojelaudat samanlaiset kaikissa tonnareissa?

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Moikka
samat ovat ja ristiin siis käyvät. Koska juuri vaihdoin omaani sisustuksen, on minulla ainakin ylimääräisenä täysin uuden veroinen sininen kojelauta mustalla etulevyllä. Mikäli kaipaat vain etulevyä, saat sellaisen 30€:lla. Koko kojelauta kannella, etulevyllä ja konsolilla + hansikaslokerolla+ kaiutinritilöillä ja a-pilari verhoilullla 100€.

Risto
050-4502530
Hanaa hillitysti!
Vastaa Viestiin