Olisiko joku EPC:n omistaja, tai muuten vaan guru, avulias? Auton tyyppikilven alarivi kuuluu: 42-AL-4-3-62-63-AB-BA-CB-DA
Mua kiinnostaisi tietää mikä alusta tuossa on. Jarrut sainkin selville WIS:n avulla. Taustaksi: auto on jenkkispeksien mukainen 2.0T, vm. 2007. Kiinnostaisi, että onko siinä vakioalusta Suomen speksien näkökulmasta, vai joku muu. Aloin epäillä, että siinä olisi joku jäykempi alusta seuraavista syistä:
-Kyyti tuntuu kovalta (voi johtua huonoista teistä ja vertailuautojen pehmeydestä)
-Täällä ei sporttialustaa saisi erikseen ostettua.
-Ohjekirjassa annetaan sama maavara Aerolle ja 2.0T:lle
Haulla en löytänyt oikein tyhjentävää vastausta. Kiitti avusta etukäteen.
Apua tyyppikilven tulkintaan
Re: Apua tyyppikilven tulkintaan
Sama alusta.karitammi kirjoitti:-Ohjekirjassa annetaan sama maavara Aerolle ja 2.0T:lle
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: Apua tyyppikilven tulkintaan
Niinkö meinaat/tiedät? Maavara, 120 mm, on ilmoitettu kuormattuna. Onko se niin sama suomalaisissa ohjekirjoissa?Marko A kirjoitti:Sama alusta.karitammi kirjoitti:-Ohjekirjassa annetaan sama maavara Aerolle ja 2.0T:lle
Aero kuintenkin näyttäisi jotenkin matalammalta. Johtuneeko sitten vain helmoista ja pyöristä. Kunhan keli vähän kuivenee, käyn mittaamassa huvikseni vakaajien ja ehkä jousien paksuudet. Josko siitä saisi vielä vinkkiä. Olen nyt päivänä muutamana surffannut noita Saabin koodeja. Täytyy sanoa, että paljon niitä ainakin löytyy...
Minkälaisia koodeja Aeroista tai muista tehdasasennetun urheilualustan omaavista autoista löytyy?
Olen vähän harkinnut 17" vanteiden ostoa. Foorumilla näytti olevan konsensus, että ne parantavat menoa alustasta riippumatta. Täällä voi tosin kuskin niska katketa, mutta Suomessa sitten...