Tuli sitten vaihdettua tonnari NG satkuun. Kuvia yritetään toimittaa, mutta nyt on sitten punainen "urheiluauto" alla.
Eli automaatti 2.0t vaihtui NG900 2.0t:hen.
Ensimmäinen siirtyminen "GM" aikaan
Ensimmäinen siirtyminen "GM" aikaan
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Ensimmäinen siirtyminen "GM" aikaan
Itse vaihdoin tonnari 2,0t (T) -96:sen pari viikoa sitten 9-3 -98 2,2 dieseliin, ihan hauska peli on ja halpaa ajoa verrattuna edelliseen, jolla tuli ajettua aina jalka suorana... Tosin tämä "tiisselikin" tuntuu liikkuvan varsin rivakasti...
-Harri-

-Harri-
9-3 TiD -05, CBR1100XX
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Entiset: 9-5 Wagon,2x93, 3x9k, 2x900 ja 1x96 + iso läjä muita, joita ei kannata mainita.
Re: Ensimmäinen siirtyminen "GM" aikaan
Sehän tossa automaatissa pikkuisen rankaisikinHarri M. kirjoitti:Itse vaihdoin tonnari 2,0t (T) -96:sen pari viikoa sitten 9-3 -98 2,2 dieseliin, ihan hauska peli on ja halpaa ajoa verrattuna edelliseen, jolla tuli ajettua aina jalka suorana... Tosin tämä "tiisselikin" tuntuu liikkuvan varsin rivakasti...![]()
-Harri-

Vieroitusoireiden varalle pihaan jäi vielä yksi tonnari.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx