(suomeksi, kun ei nappaa kesken yövuoron. suom.huom.

Kokeilin tulppaamalla by-passin letkun, ahdot ei noussu => by-pass on ehjä.
Jatkan raportointia kunhan selviän - yövuoroista.
Tarkoitat varmaan Seegeriä.Minuteman kirjoitti:Minulla ainakin oli akselissa johon "sokka" kuuluisi, sopiva ura johon sai sopimaan paljon luotettavamman lukkosokan, "uraratsastajan" vai mikä lie oikea nimi.
Eli en edes yrittänyt alkuperäisen kaltaista ratkaisua.
MacTurbo kirjoitti:....
Ensikerralla otan koko vekottimen irti ja poraan reikää senverran isommaksi että saan sinne kunnon saksisokan.
Jos ja kun on vakio (tehtaat linjat jne), niin ihan normaalia käytöstä. Tietysti vähän riippuen siitä että mihin asti ne ahdot putoaa? Näillä 30 asteen helteillä, tunnin kaupunkiajoruuvauksen jälkeen vakio IC:llä ja 95E10 bensalla on normaalia jos on 5000rpm kohdilla mittari enään edes "keltasen" puolessavälissä...arska93 kirjoitti:Hei! nyt olis vm-87 2.0 tonnarin kanssa kummia huolia. ahtaminen on ruvennut tapahtumaan niin että ahdot nousevat tavallisesti 3 tuhanteen kierrokseen keltasen ja punasen rajalle josta ne sitten taas lähtevät tippumaan kun kierrokset nousevat.
Katselen yhtä tonnaria mikä olisi myynnissä mistä entinen omistaja kertoi että ihan kuin jarrut nappaa kiinni sekunnin verran kun painaa kaasupoljinta mutta sen jälkeen lähtee. Myyjä osasi kertoa että ABS valo palaa silloin tällöin.xjford kirjoitti: ↑La Marras 05, 2005 22:36kirjotetaas ny tästäkin jos vaikka auttaa jotakuta muutakin.
olen nyt viikon päivät ollut tonnarin omistajana ja kokoajan on tehnyt kiusaa ahtojen ajottainen pysyminen peruspaineilla.
tänään kun jätin auton parkkiin niin huomasin että jarruvalot paloivat. ei muutakun tutkimaan kabiiniin mikä vialla ja poljinhan siellä kiukutteli vastaan. jostain syystä ei noussut ihan tarpeeksi ylös.
no asiaan sen enempää huomiota kiinnittämättä lueskelin vanhoja threadeja tänään ja kappas kappas, tuli vastaan lause: apc tiputtaa peruspaineille jarruun koskettaessa. 1+1=2 jas itä rataa ja eikun kokeilemaan. ajelin jonkun aikaa kunnes ahdot taas katosivat, pieni näpäytys polkimeen ja taas mentiin.![]()
nyt poljin on rasvattu ja ei temppuile enää.