Rohinaa kannen suunnalta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Re: Rohinaa kannen suunnalta

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Venttilikopasta monesti tipahtaa se ketjun yläpuolella oleva bakeliittipalanen jolloin ketju pääsee hipsimään metallia ja päästää metelin. Kannattaa samalla tarkistaa ku koppa on irti.
Aki Peltola #1132
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Re: Rohinaa kannen suunnalta

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

Päivitetäämpäs tätä, jos olisi vaikka joskus apua jollekkin.

Vika oli täälläkin foorumilla muutassa topicissa esiintynyt, eli nokkaratas löysällä...vähän hävettää, mutta löytypähän sentään :roll:

Mutta tuohon öljynpainejuttuun haluaisin niitä vastauksia.
Eli paljonko sitä pitäisi löytyä ehjästä koneesta lämpimänä tyhjäkäynnillä ja mitkä ovat toimenpiteitä vaativat raja-arvot. Tuo vähän päälle 1bar, kun tuntuu niukalta.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Rohinaa kannen suunnalta

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Reilu 1 bar tyhjäkäynnillä lämpimillä öljyillä on ihan normaalia. Kierroksilla pitäisi nousta aika nopeasti sinne 3 bar tienoille, missä se käytännössä normiajossa kokoajan on. Kylmänä voi olla sitten jonkin aikaa jopa 5 bar.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin