En muuten tiennyt, että kuskin penkki tulee vakiona sähkösäädöillä? vai onko tullut varustepaketin mukana? Itse en tätä kyllä huomannut mistään papereista?

Kerrassaan mahtava auto ei voi muuta sanoa! JES! Mahtavaa

Onnea uudesta kiesistä!! Hitto kun tuo teidän "onnekkaiden" hehkutus tekee odotuksen työläksiTTiD kirjoitti:Noniin!! Lisätäämpä odottelijoiden tuskaa entisestään!SS TTiD Vector A6 pihassa ollut nyt pari päivää ja voin sanoa että on hyvä auto
! Vääntää ku mikäki ja aina löytyy tehoa miltä kierroksilta tahansa. Tuo 1.9 lukema perässä saa volvokuskit ihmettelemään
. Motarillakaan vauhti ei lopu, viisari vaan liikkuu ja liikkuu. Nopeusmittarin kanssa saa olla tarkkana. Sporttialusta toimii kuin pitääkin - eli mahtavasti. On todella jämäkkä, muttei pintakova. Motarilla kiihdytellessä auto kuulostaa kuin saabin bensaturbolta. Tyhjäkäynnillä ja alle 80km/h:n kiihdytyksissä auto kuullostaa diisseliltä, mutta jos käyttää vakkaria auto on hiljainen. Välillä miettii, että onko sitä tullut kuuroksi kun ei kuulu mitään
. Mutta oikean jalan oikaisulla sekin häviää!
En muuten tiennyt, että kuskin penkki tulee vakiona sähkösäädöillä? vai onko tullut varustepaketin mukana? Itse en tätä kyllä huomannut mistään papereista?![]()
Kerrassaan mahtava auto ei voi muuta sanoa! JES! Mahtavaa
Vectoriin kuuluu.TTiD kirjoitti: En muuten tiennyt, että kuskin penkki tulee vakiona sähkösäädöillä? vai onko tullut varustepaketin mukana? Itse en tätä kyllä huomannut mistään papereista?![]()
Et ilmeisesti ole vielä kovin kylmänä joutunut käynnistämään..tyhjäkäynnillä ja alle 80km/h:n kiihdytyksissä auto kuullostaa diisseliltä, mutta jos käyttää vakkaria auto on hiljainen.
voiman läsnä olo oli ladannut aivolohkoon tunteen bensaturbostawillbst kirjoitti:Marko A kirjoitti:
Valitettavasti tuolta naapurimaan foorumilta löytyy jo yksi kertomus, kun lomareissulla TTiD-kone sanoi riks, raks ja melkein jopa poks...
Kaveri oli tankanut bensaa...
Vähä pa**a kone kun ei tuota kestä!willbst kirjoitti: Kaveri oli tankanut bensaa...