Pystyykö tän foorumin värejä jotenkin muuttamaan kun ei oikein saa selvää.
Sen lisäksi että tässä työpaikalla paistaa aurinko päin koneen näyttöä niin tekstitkin on valkoista vaaleanharmaalla pohjalla.
Ei erota meinaan yhtään mitään ellei pidä hiirestä vasenta nappulaa pohjassa ja "maalaa" kaikkia tekstejä siniseksi.
Parempi olisi tekstit esimerkiksi näin sinisenä
Viimeksi muokannut make_saab, La Helmi 23, 2008 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse olen kyllä ihan tyytyväinen tähän neutraaliin ulkoasuun. Liian värikkäät tekstit tekisivät kyllä foorumista aivan liian sirkusmaisen omasta mielestäni
pade kirjoitti:Itse olen kyllä ihan tyytyväinen tähän neutraaliin ulkoasuun. Liian värikkäät tekstit tekisivät kyllä foorumista aivan liian sirkusmaisen omasta mielestäni
Totta töriset, jo jokuset nimeltämainitsemattomat postit pistää veren kiehumaan. Onneksi täällä ei juurikaan näe värien kanssa pelleilyä, hyvä tapa pilata asiallinen kirjoitus...
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
Hyvä on, meni aika tottua nykyseen, pitäkää nyr hieman taukoa värejen vaihtamisessa. ;D Olisiko mahdotonta että käyttäjä voisi muokata foorumista oman värisen ja tallentaa muutokset, jolloin jokainen saisi haluamansa. Ja me perä petäjä juntit voimme pitäytyä neutraalissa. Joo meni hieman monimutkaiseksi.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75