Oviverhoilujen irroitus?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
JussiT-5R
"Aero"
Viesti:

Oviverhoilujen irroitus?

Viesti Kirjoittaja JussiT-5R »

Lasien kalvotuksen takia/homman helpottamiseksi pitää irroittaa oviverhoilut.

Miten nuo lähtee irti? Ensinnäkin tuo musta lista, joka kiertää verhoilun saumaa?
Entä itse verhoilu sen jälkeen? Onko jollain klipsuilla kiinni, vetämällä, vääntämällä, nostamalla, miten?

Ei viitsisi rikkoa...

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
JussiT-5R
"Aero"
Viesti:

Re: Oviverhoilujen irroitus?

9-5T kirjoitti:VM ratkaisee tässäkin asiassa mutta seuraava pätee kaikkiin kunhan löytää ruuvit.
Etsillä löytää tästä lisää mutta musta lista kiskaistaan pois, 3 ruuvia pois va ensin verhoilu irti ovesta alhaalta päin ja sitten 1cm nosto ylös päin.
Edit pätee oviin joihin saa laillisesti asentaa kalvon, laittomissa lisäksi 1 klipsi.
2004 on vuosimalli. Ja Etsi:llä ni löytynyt mitään, mistä olisi ollut juurikaan apua.

Mutta tuosta oli jo sen verran apua, että eiköhän ne irtoa jo suht ehjinä.

Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
JussiT-5R
"Aero"
Viesti:

Re: Oviverhoilujen irroitus?

9-5T kirjoitti:2004 on helppo sillä kahvan ruuvien päällä on tulpat eikä todella ikävää koko kahvan päällistä.
Ahaa. Katselinkin että ne tulpat varmaan kun kaivaa pois, niin löytää ainakin pari ruuveista.

Vastaa Viestiin