Saab 9-5 Vector Wagon '04, pientä ulkonäön ehostusta.
Re: Saab 9-5 Vector Wagon '04, pientä ulkonäön ehostusta.
Nätti on auto! Kunnolla vaan kenttään, niin tulee kyllä maukas peli 

Kiitoksia.AP kirjoitti:Nätti on auto! Kunnolla vaan kenttään, niin tulee kyllä maukas peli
Jep, vaikka katsotaan nyt miltä näyttää, kun saa kesäpyörät alle. Tuttu rengasliikkeen heppu vaan veikkaili, ettei pysty paljon tiputtamaan sen jälkeen enää...mutta katsotaan nyt...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Mimmi kirjoitti:Pistä nuo kamalat vanteet kiertoon.
Omasta mielestäni yhdet tyylikkäimmistä Saab:in orkkis aluista. Sopii nätisti niin 9-5 kuin 9-3 saabeihin.

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Kyllä minä ne voin sulattaa, maksat vaan minulle muutaman satasen, että saan jotkut toiset tilalle.Mimmi kirjoitti:En todellakaan halua. Minusta nuo vanteet kuuluisivat sulattoon.

Eikä nuo montaa kuukautta vuodesta ole alla, että kai ne nyt siinä menee...
Itse ainakin olen ihan tyytyväinen niihin, noin niinkuin talvivanteina.
Kateellisten panettelua
Omasta mielestä ehkä parhaimman näköiset saabin orig. vanteet

Omasta mielestä ehkä parhaimman näköiset saabin orig. vanteet
Näin on, nuo ovat tosiaan erittäin tyylikkäät saap-vanteet. Mimmi ei vaan tajua hyvän päälle, tai muutenkaan mitään - onhan se nähty 

Hehe tappelu! tappelu!
Henkilökohtaisesti kiitän Mimmiä erinomaisesta vinkistä vanteiden valinnan suhteen kun olin niitä avoon hankkimassa. En ole kyllästynyt vieläkään.

Henkilökohtaisesti kiitän Mimmiä erinomaisesta vinkistä vanteiden valinnan suhteen kun olin niitä avoon hankkimassa. En ole kyllästynyt vieläkään.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Heh, no joo, ei tässä nyt tappelemaan sentään aleta, tällaisesta asiasta.
Makunsa kullakin.
HMK: Sulla on kyllä varsin sopivat/tyylikkäät vanteet tuossa cabbessa.
Minun pitää vaan nyt tyytyä näihin, mitä alta löytyy (niin ja tallista) ,kun ei ole tämän vuoden budjetissa määrärahoja uusille vanteille.

Makunsa kullakin.
Minun pitää vaan nyt tyytyä näihin, mitä alta löytyy (niin ja tallista) ,kun ei ole tämän vuoden budjetissa määrärahoja uusille vanteille.
Juu ei sentäänJussiT-5R kirjoitti:Heh, no joo, ei tässä nyt tappelemaan sentään aleta, tällaisesta asiasta.![]()
Makunsa kullakin.

Kiitos. Myös omasta mielestä nuo sopivat avoon varsin mainiosti. Ruotsissa joku oli laittanut uudempaan cabbeen hieman vastaavat 20":set.
Itsellä on hankinnassa 18" kesävanteet tuohon 9-5:een. Valinnan vaikeutta....
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
Niin, voisi ne tietysti isommat olla...HMK kirjoitti:Juu ei sentään. Itse kyllä pidän noista Aeron vanteista, jotka sinulla on. Jos niitä vain saisi kokoa isompina...
Kiitos. Myös omasta mielestä nuo sopivat avoon varsin mainiosti. Ruotsissa joku oli laittanut uudempaan cabbeen hieman vastaavat 20":set.
Itsellä on hankinnassa 18" kesävanteet tuohon 9-5:een. Valinnan vaikeutta....
Usein vaan alkaa menemään "homma yli", kun aletaan laittamaan 20" vanteita.
Auton täytyy olla aika isoa kokoluokkaa jo, ettei näytä jo hölmöltä...
Tämä siis vain minun mielipiteeni.
Askartelin tuossa muuten vapaapäivän kuluksi vähän noiden kesävanteiden keskiöiden kanssa. Nämä siis vasta koekappaleita...mutta en tiedä...saatan laittaa kokeeksi nuo vanteisiin kiinnikkin...vai mitä muut ovat mieltä?
KUVA->

Näppärän näköiset keskiökupit! Minkä merkkistä kalvoa meinasit laittaa ja kuin tummaa?
Renault clio sport
Joo ja siistityt versiot ovat paljon paremmat, kuin tuo testikappale.Iksu kirjoitti:Näppärän näköiset keskiökupit! Minkä merkkistä kalvoa meinasit laittaa ja kuin tummaa?
3M:n kalvoa käytetään ja tummuus varmaan jotain 35% nurkilla.
Hyvältä näyttää.. Tuollainen sopivasti laitettu 9-5 on kyllä hieno.. Kromimaksi ja jenkkivilkut mielestäni näyttävät paremmilta kuin vakiot, koska ovat sopivasti erillaiset..
Mitä tuohon vannekeskusteluun tuli niin mielestäni antaa miehen tehdä miten tekee, koska tekeehän Jussi itselleen autoa eikä muille
Jatka samaan mallia!
P.S Jääkös 3M kalvoa yhtään ylimääräiseksi, kun tykkäävät myydä sitä isoissa rullissa?
Mitä tuohon vannekeskusteluun tuli niin mielestäni antaa miehen tehdä miten tekee, koska tekeehän Jussi itselleen autoa eikä muille

Jatka samaan mallia!

P.S Jääkös 3M kalvoa yhtään ylimääräiseksi, kun tykkäävät myydä sitä isoissa rullissa?
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Kiitoksia vaan. Ja näinhän se on juu.Turbo16 kirjoitti:Hyvältä näyttää.. Tuollainen sopivasti laitettu 9-5 on kyllä hieno.. Kromimaksi ja jenkkivilkut mielestäni näyttävät paremmilta kuin vakiot, koska ovat sopivasti erillaiset..
Jatka samaan mallia!![]()
En tiedä jääkö kalvoa, yksi toinen kaveri kun myy työkseen noita kalvoja, joten luulen saavani sopivan kokoisen pätkän sieltä.

Mutta ilmoittelen, jos jää kuitenkin yli.
Hyvää palvelua, kalvoa myyvä kaveri lupasi tuoda Turusta tullessaan tuon kalvorullan, tänne kotinurkille asti.
Viikonloppuna olisi tarkoitus (ainakin alustavasti näin suunniteltiin) laitella kalvoja.
Jos vaan ehtii, kun kaiken maailman kissanristiäisiä on taas silloinkin...
Maskiakin hieman ehostelin, ihan testimielessä taas...

^Eli poikkiripa tummaksi ja vain kehykset ovat kromatut.
Laitan maskin varmaan autoon kiinni tuollaisena ja jos ei näytä hyvältä, niin palautan sen alkuperäiseksi.
Viikonloppuna olisi tarkoitus (ainakin alustavasti näin suunniteltiin) laitella kalvoja.
Jos vaan ehtii, kun kaiken maailman kissanristiäisiä on taas silloinkin...
Maskiakin hieman ehostelin, ihan testimielessä taas...

^Eli poikkiripa tummaksi ja vain kehykset ovat kromatut.
Laitan maskin varmaan autoon kiinni tuollaisena ja jos ei näytä hyvältä, niin palautan sen alkuperäiseksi.