ajoi asiansa. t25 väänti alhaalla hyvin mut yläkierroksilla ei tapahtumia.mitsulla
katos alaviäntöä ja vetää tasasesti ylös asti(pitää tarkistaa ahtopaine vielä).
speedpartsin steg1 laitoin tähän tonnariin(170hv vakiona) ja hyvin on pelannut
tehoista en nyt tiiä miten muuttu ehkä pers tuntumalla 220? menikö lähellekkään?
vaihto t25:sta mitsun td04hl-15t:seen 2,3 -98 steg1
Re: vaihto t25:sta mitsun td04hl-15t:seen 2,3 -98 steg1
speedparts sivuilla 2,3ltt 94- vakiona/steg1 170hv +65=235 hv
jos mitsun ahtimella auto nyt vastaa aeroa olis 225hv +40=265 hv
nuo väännöt olis 2,3ltt 260nm +141nm=401nm
aero 342nm +88nm=430nm
jos ja jos.olis myynnissä erit hyvät garret t25 ja mitsu 15t.
ostan pakosarjan98 tonnariin jossa t4 ? laippa.
jos mitsun ahtimella auto nyt vastaa aeroa olis 225hv +40=265 hv
nuo väännöt olis 2,3ltt 260nm +141nm=401nm
aero 342nm +88nm=430nm
jos ja jos.olis myynnissä erit hyvät garret t25 ja mitsu 15t.
ostan pakosarjan98 tonnariin jossa t4 ? laippa.
Re: vaihto t25:sta mitsun td04hl-15t:seen 2,3 -98 steg1
T3 vai T4? Jos oikeesti oot T4 pakosarjaa vaillaa niin joudut sen jossain teettämään, semmosia ei ole valmiina olemassa. T3 pakosarjoja on vanhoissa tonnareissa.yhouse kirjoitti:speedparts sivuilla 2,3ltt 94- vakiona/steg1 170hv +65=235 hv
jos mitsun ahtimella auto nyt vastaa aeroa olis 225hv +40=265 hv
nuo väännöt olis 2,3ltt 260nm +141nm=401nm
aero 342nm +88nm=430nm
jos ja jos.olis myynnissä erit hyvät garret t25 ja mitsu 15t.
ostan pakosarjan98 tonnariin jossa t4 ? laippa.
Re: vaihto t25:sta mitsun td04hl-15t:seen 2,3 -98 steg1
tonnarin t3 pakosarja löytyisi ylimääräisenä....
Väärinviritys stage 3 1x2-1