Jokke A kirjoitti:Miksi b-kone & vaparin männät kun h-turbokoneita on tarjolla aika halvallakin. Ainakin T16 LH 2.2:n suuttimet istuvat aika hyvin k-jetin imusarjaankin, mitä noita nyt nopeasti kokeilin. Kannattaa laittaa LH:kin turbokoneesta, vaparin kartat eivät luultavasti ota ahdinta huomioon.

Turbomallin suuttimilla taas käynee rikkaalla ainakin normiajossa.
olen tullut siihen tulokseen etten raaski raiskata combin tulipeltiä, t16 olisi kyllä varattuna projektiin.
ja b-turbopannukin olisi nurkissa, männänrenkaan tod.näk. jumissa kun on niin pitkään seissyt.
ja h-turbojakin pyörii nurkissa.
b-moottori on hiljaisempi mekaanisilta ääniltään.
ja jotain uutta tahtoo kokeilla, tahtoo!
bensanpaineilla, suuttimilla ja vaikka boksia ohjelmoimalla voisi tehdä hienosäätöä polttoaineensyöttöön, boksi toki turboversiosta.
mutta jos laitan kampiakselin asentoanturin 16i niin toimiiko virranjakajaversion ruiskuboksilla (jakaja pyörii tuplanopeudella?)?
vai onko syttyboksi erilainen?
ja saakohan b-turbon jakajasta sopivan signaalin vaikka h-syttyboksille ja eteenpäin ruiskuboksille?
kiitos kommenteista t:
nimimerkki kesäksi(kö) radalle

Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen

99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato

900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis